אופלי » Blog Archive » 180 גיקים, 40 פרוייקטים חדשנים ב- 52 שעות


180 גיקים, 40 פרוייקטים חדשנים ב- 52 שעות

מגלה חתולים נייד, תפעול מחשבים מוחי, מכשיר להקצפת חומוס והליקופטר לחלוקת פרחים: 180 מהמפתחים והיזמים הטכנולוגים המובילים בישראל יתכנסו בסוף השבוע הבא, ל-GeekCon 2013, שייערך ליד הים בקיסריה, לאולטרה מרתון של יצירה בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע

 

מנגל ממוחשב

מנגל ממוחשב

 

תל אביב, 23 בספטמבר, 2013. תחת הסיסמה "אין פרויקט = אין כניסה", יתכנסו 180 מהגיקים הטכנולוגיים, היזמים, היוצרים, והמעצבים המובילים בארץ, בשדות ים, בסוף השבוע הבא (3-5 באוקטובר 2013), לקחת חלק ב- GeekCon 2013 – אולטרה מרתון של 52 שעות רצופות במסגרתו יבנו – בזמן אמת – פרוייקטים חדשניים ויצירתיים בתחומי התוכנה, רובוטיקה, טכנולוגיה, אינטרנט, מכניקה, ומדע. השנה יורחבו שני מסלולי פרוייקט חדשים: הדפסה תלת מימדית ו"האקינג של כל דבר". האירוע יגיע לשיאו ביום שבת (5 באוקטובר) אחר הצהריים, כשהמשתתפים יציגו את הפרויקטים המוגמרים בפני חבריהם להתכנסות ומוזמנים נבחרים חיצוניים.

סירה שמונעת בכח הרגליים

סירה שמונעת בכח הרגליים

Quadcopter

Quadcopter

 

פלטפורמת GeekCon, הנערך זו השנה התשיעית, מאתגרת את המשתתפים להתמודדות עם שלל סוגיות טכנולוגיות ולבנות יצירות חדשניות – ועובדות – בזמן קצר. פרוייקט טיפוסי יכול להיות כל דבר המדגים חדשנות ויצירתיות עם רכיבים טכנולוגיים. דוגמאות לפרוייקטים שנעשו בעבר, כוללות היגוי רכב בעזרת גלי מוח, נדנדה צוחקת, משתנה חברתית, טנק עגבניות, מוזג אוטומטי (לשמירה על שכרות קבועה), סימולטור "סופרמן", מנגל ממוחשב (מחלקי מחשב משומשים), וסימולטור לגלישת קייט. הפלטפורמה תרמה עד היום, במהלך תשע שנות פעילותה, ליצירתן של מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, ולפעילות עסקית של מעל 160 מיליון דולר.

דוגמאות לפרויקטים שצפויים להיבנות השנה:

תפעול מחשבים מוחי, מכשיר התראה להכפלת נפח בצק, הליקופטר לחלוקת פרחים, פוליטיקאי אוטומטי, "גרפס כפול" (תוצר של חוויית טיסה במסוק על ידי קסדה סטריאוסקופית), מכשיר הכתבה מוחי (כתיבה אוטומטית מהמוח של מצב הרוח), שלד מכני, מגלה חתולים וכלבים נייד, מכשיר להקצפת חומוס, מכשיר נגינה תת-ימי.

רשימת הפרוייקטים המלאה נמצאת כאן:

http://www.geekcon.org/category/geekcon-2013/

GeekCon הוקם בהשראת מפגשי חדשנות מפורסמים כגון כינרנט, Burning Man ו-FooCamp.

הפלטפורמה, המונחה על ידי המתווה "האקינג לסגנון החיים הדיגיטלי", החלה את פעילותה לפני 9 שנים. GeekCon היא פעילות ללא מטרות רווח, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות "מחוץ לקופסה" בדגש של עשייה. ההתכנסות השנתית, המכונה לעתים קרובות "קייטנה לגיקים", מושכת מסה קריטית של יזמים, גיקים וטכנולוגים מהמובילים בארץ.

ההשתתפות ב-GeekCon היא בהזמנה בלבד.

נותנות החסות של GeekCon 2013 כוללות מספר חברות עולמיות מובילות, בהן ג'נרל מוטורס, מיקרוסופט, אינטל, יאהו!, אוטודסק, גוגל ואמדוקס. נותנות החסות שולחות משתתפים/ות אשר יטלו חלק ב-GeekCon וכן ציוד לפרוייקטים שונים.

GeekCon מופעלת על ידי צוות מתנדבים, מרביתם יזמים סדרתיים, הכוללים את אילן גרייצר, אדן שוחט, גילי צגלה, נמרוד להבי, רועי מן, שחר זריהין, ענבר רז, איל הרשקו, יורם אבידן ואחרים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.