אופלי » Blog Archive » קיידנס מכריזה על IP תכנון חדש עבור פיתוחי PCI Express שיסייע לצמצום צריכת ההספק במרכזי נתונים


קיידנס מכריזה על IP תכנון חדש עבור פיתוחי PCI Express שיסייע לצמצום צריכת ההספק במרכזי נתונים

כדי להתמודד עם האתגר של צמצום צריכת האנרגיה של יישומים ארגוניים ושל מרכזי נתונים "זוללי הספק" הכריזה קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, על IP תכנון חדש עבור פיתוחי PCI Express (PCI®).

פתרון ה-PCIe Controller and PHY PCIe החדש של קיידנס מאפשר ללקוחות לעמוד ביעדי התכנון שלהם עבור הספק אקטיבי, הספק המתנה והשהיית יציאה באמצעות חידושים בתחומי כיול המעגלים, ניהול השעון וההספק וטכנולוגיית PLL.

לרוב, פועלים מרכזי הנתונים בשיא הנצילות רק ב-20% מהזמן. אחד האתגרים המרכזיים של תעשיית מרכזי הנתונים הוא להשיג נצילות אנרגיה מיטבית בזמני שימוש שיא. ה-PCIe IP החדש של קיידנס תומך בתצורת x16, מה שמעניק למתכננים ביצועים מרביים בשילוב עם תמיכת וירטואליזציה כדי לשרת יישומים מרובי תהליכונים (multi-threaded). בסיוע תמיכה נוספת של ה-PCIe L1 PM Substrates Engineering Change Notice (ECN) החדש ודל ההספק החדש המוצע עם כל ה-PCI IP של החברה, יכולה קיידנס לספק גם הספק נמוך וגם רמת ביצועים גבוהה בזמן עבודת שיא ולהביא לחיסכון בהספק המערכת בזמן "מנוחה".

קיידנס מציעה תיק מקיף של מוצרי PCIe הכולל בקרים ו-PHYs המתפרסים על פני הקשת של 2.5GT/s (single-lane Gen1) ועד 128GT/s (16-lane Gen3) עם תמיכה עבור תכונות מתקדמות כדוגמת וירטואליזציה והסתעפות (bifurcation). קיידנס מספקת לבקרים שלה את השילוב הנדיר של התאמה אישית וביצועים, אפשרות המקנה למתכננים גמישות רבה יותר בתוך תכנון המערכת על-גבי שבב (SoC) שלהם. כמו הבקר, גם ה-PCIe 3.0 PHY של קיידנס מספקת תמיכת נתיבים גמישה ואת היכולת לספק wire bond עבור יישומים ניידים, יישומי לקוח ויישומים רגישים לעלויות, כמו גם flip chip עבור מערכות ארגוניות ומערכות עתירות ביצועים. בתיק המוצרים החדש, כלול גם בקר ה-M-PCIe™ המתוכנן עבור יישומים ניידים דלי הספק.

Cadence Design Systems (קיידנס)

קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, פועלת ומובילה עולמית בתעשיית ה- EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות. קיידנס מפתחת כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים. הכנסות החברה בשנת 2012 הסתכמו ב-1.326 מיליארד דולר.

קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, והקימה מרכז פיתוח הממוקם בפארק אפק, ראש העין, ומתמחה בתחום הוריפיקציה (אימות). החברה מעסיקה בישראל מעל 200 עובדים.

מנכ"ל קיידנס ישראל – ארז צור; מנהל מרכז הפיתוח – עמוס זיו.

http://www.cadence.com/il/



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.