אופלי » Blog Archive » טכנולוגיות מארוול שולבו ב-Chromecast של גוגל וב- Samsung GALAXY Tab 3


טכנולוגיות מארוול שולבו ב-Chromecast של גוגל וב- Samsung GALAXY Tab 3

ARMADA 1500 mini

ARMADA 1500 mini

מארוול ממשיכה להוביל את עולם הטלוויזיות החכמות וחושפת כי הטכנולוגיה שפיתחה עומדת מאחורי הסטרימר הזעיר של גוגל – Chromecast שהושק לפני ימים ספורים. החברה הודיעה כי שבב ה-SoC ARMADA 1500-mini מתוצרתה, שנמצא בליבו של המוצר המהפכני, מאפשר ל-Chromecast להזרים בצורה חלקה מדיה משירותי ענן כגון YouTube ונטפליקס תוך שימוש מינימאלי באנרגיה.

"אני מאוד נרגשת לראות את הגאונות במוצר זעיר ויפהפה כמו ה-Chromecast. אני באמת מאמינה שמדובר בפתרון פורץ דרך שדוחף את העולם לעידן של דרך חיים מקושרת דרך חוויית בידור אונליין על פני מגוון גדול של מסכים. אני גאה בכך שהמובילות של גוגל דוחפת את שותפיה למציאת פתרונות עוצמתיים והנגשתם לציבור הרחב". אומרת ווילי דאי, נשיאה ומייסדת משותפת של מארוול. "2013 הייתה שנה מדהימה לבידור אונליין על גבי טלוויזיות. אני גאה בחדשנות שנבעה מהעבודה המשותפת של צוות מארוול עם צוות גוגל ושאר השותפים במיזם."

שבב ה-ARMADA 1500-mini של מארוול תוכנן כפלטפורמה המאפשרת שידור של תכני מדיה באיכות גבוהה וביעילות אנרגיה מרבית. באמצעות פתרון ה-Wi-Fi של מארוול המשולב בשבב, תכני המדיה מוזרמים בקלות מהרשת הביתית היישר לחיבור ה-HDMI שבטלוויזיה.

בנוסף ל- Chromecastחשפה מארוול כי הטבלט החדש Samsung GALAXY Tab 3 (גרסה 7.0) צויד בפלטפורמת ARMADA Mobile PXA986 מתוצרתה. הפלטפורמה מספקת ביצועים חזקים, יכולות גראפיות גבוהות וקישוריות רבת עוצמה – ובמחיר תחרותי. באמצעות שבב PXA986 מציעות גרסאות ה-3G וה-Wi-Fi של הטבלט החדש יכולות מולטימדיה מתקדמות, קישוריות אוניברסאלית וכוח עיבוד במחיר נמוך.

ה- ARMADA Mobile PXA986הוא פתרון מבוסס שבב יחיד שמיועד לשוק הצרכני. הוא משלב מעבד יחיד ARM Cortex-A9 בעל לבה כפולה, 1.2GHz עם מודמים סלולריים התומכים כאמור ביכולות מתקדמות של מולטימדיה וגראפיקה. התמיכה בתקשורת כוללת HSPA +, WCDMA, ורשתות 2G. קצב ההורדה מגיע ל-21.1 Mbps וקצב ההעלאה ל-5.76 Mbps.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.