אופלי » Blog Archive » החברות NetApp וסיסקו ממשיכות להרחיב את פלטפורמת FlexPod


החברות NetApp וסיסקו ממשיכות להרחיב את פלטפורמת FlexPod

החברות NetApp וסיסקו הציגו היום את התכנונים של כל היצע המוצרים ממשפחת FlexPod המשותפת, החל מחבילת FlexPod Express, לארגונים בינוניים ומשרדים מרוחקים ועד FlexPod Datacenter, המיועד לליבת מרכזי נתונים ארגוניים וספקי השירות.

ההכרזה היום כוללת את מבחר פתרונות FlexPod המובהקים, עבור עומסי עבודה עתירי נתונים. התצורה המאומתת הראשונה של משפחת המוצרים היא FlexPod Select עם Hadoop. ההכרזה היום הינה המשך הפיתוח המשותף של החברות סיסקו ו- NetApp, ויישום אסטרטגיה, שבבסיסה איחוד סניפים ומשרדים מרוחקים, מרכזי נתונים, ספקי שירות וכעת גם תשתית ייעודית ליישומים, תחת ארכיטקטורת FlexPod. לראשונה, יתמקד FlexPod Select בביצועים ובדרישות עם רגישות לנתונים של יישומי Big Data במחשוב בעל ביצועים גבוהים, במגזר שירותי הבריאות, בתחום המדיה ובתעשיית הנפט והגז.

תופעת "Internet of Things"  גרמה להתפוצצות נתונים, כך שאין כל אפשרות לאסוף אותם, לאחסן, לנהל ולנתח, באמצעות כלי מסדי הנתונים המסורתיים. פלטפורמת FlexPod Select עם Hadoop מאפשרת לארגונים להפחית את הסיכון שבפריסת Hadoop בארגון, באמצעות אימות תוכנה מובילה עם חומרה ותוכנה מובילות בתעשייה עבור אחסון, רשת, מחשוב וקישוריות. הפתרון הראשון במשפחת FlexPod Select משלב בין שרתי UCS C-Series ומתגי Nexus של סיסקו ובין מערכות האחסון עתירות הביצועיםE-Series  ו-FAS  מבית NetApp, ותוכנת הניהול של סיסקו.

פתרון FlexPod Select הינו החבר הראשון במשפחת מוצרי FlexPod, הכוללים את מערכות האחסון E-Series מבית NetApp. מערכות האחסון E-Series של NetApp מספקות ביצועים, צפיפות וגמישות מודולרית עבור מגוון רחב של עומסי עבודה עתירי נתונים. הביצועים המאוזנים שלהן אידיאלים עבור מערכות קבצים עתירות ביצועים, יישומים עם זרימה עתירת רוחב פס ועומסי עבודה עתירי טרנזקציות, כשחשיבותם של הביצועים והקיבולת היא עליונה, מבלי להתפשר על הפשטות ויעילות המערכת. החברות סיסקו ו-NetApp ממשיכות להרחיב את היצע המוצרים של משפחת FlexPod, כולל עדכונים לפלטפורמה FlexPod Datacenter:

מודול FlexPod Datacenter עם מתגים מסוג Nexus 7000 Series עבור FCoEהרחבה לארכיטקטורה קיימת, המספקת גישה מאומתת עבור Fibre Channel over Ethernet (FCoE) מקצה לקצה ב-FlexPod,  המאפשרת יתרונות משתלמים כלכלית של תעבורה מאוחדת של SAN ו-LAN  בכבל וממשק בודדים, מהמארח ועד ליעד האחסון. גרסה זו מספקת יכולות עבור פריסה במרכזי נתונים מרובים, ללא הפרעה לפעילות השוטפת בשכבת הרשת.

מודול FlexPod Datacenter עם Microsoft Private Cloud  – ארכיטקטורה מאומתת, המפשטת ומאיצה פריסות וירטואליזציה ואת הפריסות של Microsoft Private Cloud ב-FlexPod.  גרסה זו מבוססת על תכנון מוקדם יותר של Microsoft Private Cloud ומוסיפה תמיכה עבור Microsoft System Center ומתג Nexus 1000v של Cisco. גרסה זו זכתה  לאחרונה בתואר "Best of TechEd" בקטגוריה תפעול וניהול מערכות.

מודול FlexPod Datacenter עם SnapProtectתכנון מאומת, המספק אבטחת נתונים לסביבות FlexPod. גרסה זו מספקת פתרון גיבוי ושחזור דיסק-לדיסק-לקלטת (D2D2T)  מקיף עם יישום ספציפי עבור שימושים פופולאריים כגון עם VMware, שיתוף NAS ו- Microsoft Exchange.

מודול FlexPod Datacenter עם SAPעדכון תשתית מאומתת, המפשט ומאיץ פריסות SAP ב-FlexPod ומכסה גיבוי מבוסס-אחסון משולב, תמיכה בחומרה ובמחשבים וירטואליים מבוססי VMware, וירטואליזציה של כל שכבות ערימת הפתרון, כמו גם ריבוי לקוחות במתכונת מאובטחת עבור מערכות SAP מגודרות.

החברות ממשיכות את מומנטום השוק. באמצעות חזון משותף של מרכז נתונים אחוד, פיתחו החברות NetApp וסיסקו במהירות את FlexPod והפכו אותו לארכיטקטורה מס' 1 בשוק (מקור IDC) עם למעלה מ-2,400 לקוחות ב-35 מדינות בכל רחבי העולם. נכון לכתיבת שורות אלה, הוכפלו הפריסות של FlexPod בחישוב שנתי והוא מופץ על-ידי למעלה מ-900 שותפים ב-78 מדינות שונות.

חברת NetApp‏ מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון וניהול של מידע המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלה את המחויבות שלנו לסייע לחברות וארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר, בכתובת www.netapp.com/il/‎‏.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.