אופלי » Blog Archive » חברת CodeValue מפתחת גם עבור מפתחים: מציגה את הסטארט אפ OzCode


חברת CodeValue מפתחת גם עבור מפתחים: מציגה את הסטארט אפ OzCode

חברת CodeValue, המתמחה בפיתוח מגוון פתרונות תוכנה ושירותי ייעוץ מומחה, מציגה את OzCode, פתרון חדשני לשיפור תהליך ה- Debugging עבור מפתחים המשתמשים בתוכנת Visual Studio.

לימור מורב מנכ''ל

לימור מורב מנכ"ל

OzCode הוא פרי פיתוח פנימי של חברת CodeValue ומטרתו אחת: שינוי האופן שבו מפתחים עושים Debug לקוד. במסגרת תהליך הפיתוח, שארך כשלושה חודשים בהשקעה של מאות אלפי שקלים, ניצל צוות הפרויקט את המומחיות והידע המקצועי המצטבר שלהם, בתחום הביצועים ופיתוח כלי Debugging, על מנת ליצור חווית משתמש חדשה, כזו שתגרום לכל מפתח להרגיש שלצדו עומד, בכל רגע, מומחה Debugging מהמובילים בעולם.

לימור מורב, מנכ"ל CodeValue: "חברת CodeValue היא חברת מומחים והמניע המרכזי שלנו, לאורך כל שנות פעילותנו, הוא חיפוש מתמיד אחר חדשנות טכנולוגית ומחויבות למקצועיות ולאיכות ברמה הגבוהה ביותר. לכן, טבעי מאוד ואף מתבקש, שננצל את הידע הרב המצטבר אצלנו, במסגרת העבודה השוטפת והאינטנסיבית, כדי ליצור מוצר שיתרום רבות, כך אני מאמינה, לקהילת המפתחים כולה."

בימים אלו משיקה חברת CodeValue את גרסת ה- Beta הראשונה של OzCode ומזמינה את קהילת המפתחים המקומית והבינלאומית להתנסות ללא תשלום בחוויה החדשה: http://www.oz-code.com/

 

חברת CodeValue מציעה מגוון רחב של שירותים מקצועיים בפיתוח פתרונות תוכנה ושירותי ייעוץ מומחה למגוון חברות. חברת CodeValue מתמקדת במספר נושאים מרכזיים בעולם התוכנה, ביניהם מחשוב ענן, עולם ההתקנים הניידים, מענה אחוד וכולל לשווקי ה-UI/UX, פיתוח מערכות מידע ועוד. החברה מונה כיום כ-60 עובדים בהם מומחי טכנולוגיה בעלי ניסיון רב, הנחשבים מובילים בתחומם ומוכרים כסמכות מקצועית, בקהיליית פיתוח התוכנה. בין לקוחות החברה, ניתן למצוא לקוחות מתחומים שונים וממגזרים שונים של המשק בהם: לקוחות מהמגזר הביטחוני, הממשלתי, חברות הייטק, חברות הזנק ועוד. החברה נמצאת בבעלות פרטית ומספקת מגוון רחב של יועצים בעלי ניסיון רב שנים בתחום הפיתוח, הידועים ביכולותיהם הטכנולוגיות הגבוהות וביכולת לכניסה מהירה ויעילה לתחומים חדשים. החברה מתחייבת לעמידה ביעדי הפרויקט באופן מלא, בהיבטי איכות, לוחות זמנים ועלויות. תוך אחריות כוללת והשתלבות בהליך הפיתוח אצל הלקוח.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.