אופלי » Blog Archive » ARM מכריזה על מפרט AMBA® 5 שיאפשר טכנולוגיית SoC עתירת ביצועים ומדרגית במיוחד


ARM מכריזה על מפרט AMBA® 5 שיאפשר טכנולוגיית SoC עתירת ביצועים ומדרגית במיוחד

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על מפרט ה-AMBA® 5 CHI (Coherent Hub Interface) שיאפשר למעבדים מסדרה Cortex®-A50 של ARM לעבוד ביחד ב"מרכזות" עיבוד, לכידות ועתירות ביצועים ולספק את קצבי הנתונים המהירים השכיחים בשוקי הטכנולוגיות הארגוניות, כדוגמת אלו של שרתים ורשתות.

מפרט AMBA 5 CHI מתבסס על ההצלחה של טכנולוגיית AMBA 4 ACE™ ופותח על-ידי ARM בהשתתפותן של שחקניות מובילות בשוק, ביניהן שותפות ARM, ספקיות IP מצד שלישי ותעשיית ה-EDA. פרוטוקול ה-AMBA 5 CHI משמש את המעבדים Cortex®-A57 ו-Cortex-A53 המבוססים על ארכיטקטורת ה-ARMv8 כמו גם את בקר הזיכרון הדינמי CoreLink DMC-520. בנוסף, נמצא הפרוטוקול בשימוש ה-CoreLink CCN-504 Cache Coherent Network המסוגלת לספק זרמי נתונים של 1Terabit/s.

ה-AMBA 5 CHI פותח במטרה לתמוך בהעברות נתונים לא חסומות בתדר גבוה בין כמה וכמה מעבדים בעלי לכידות מלאה. הממשק מאפשר ביצועי מערכת מיטביים הודות לתמיכה במטמוני רמה 3 מבוזרים, בקצבים גבוהים במיוחד של תקשורת I/O לכידה ובפונקציונליות של QoS (איכות שירות). ארכיטקטורת ה-AMBA 5 CHI מציגה מודל מרובד (שכבות) שיאפשר ליישומים להפריד פרוטוקולי העברת נתונים ותקשורת, דבר המסייע בהשגת איזון מיטבי בין ביצועים, הספק ושטח.

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.