אופלי » Blog Archive » הסכם הפצה לביו ויו: Abbott תשמש כמפיצה עולמית של מערכות הסריקה האוטומטית של ביו ויו


הסכם הפצה לביו ויו: Abbott תשמש כמפיצה עולמית של מערכות הסריקה האוטומטית של ביו ויו

רחובות 30 ביוני, 2013, חברת ביו ויו (TASE: BIOV) חתמה על הסכם עם חברת Abbott  ולפיו תשמש Abbott כמפיצה עולמית של מערכות ה- Duet™ של ביו ויו לסריקה אוטומטית, אבחון ובקרה של דגימות ביולוגיות המסומנות בשיטת ה- FISH המיועדות ליישומים קליניים.

על פי ההסכם, תקבלAbbott  זכויות הפצה בלעדיות עבור מוצרי ביו ויו בכל האזורים מחוץ לארה"ב וקנדה. באשר לארה"ב וקנדה ל- Abbott  ינתנו זכויות שאינן בלעדיות להפצת מוצרי ביו ויו תוך שיתוף פעולה עם החברה הבת, ביו ויו ארה"ב.

מערכת הסריקה ה- Duet™ מיועדת לאבחון in-vitro ומשמשת ככלי עזר לפתולוג באיתור, סיווג וספירת תאים חריגים על פי צבע, צפיפות, גודל, מרקם וצורה. מערכת ה- Duet™ בעלת אישורי FDA ו-CE למספר יישומים.

מערכת סריקה - ביו ויו

מערכת סריקה – ביו ויו

מיקרוסקופ הסריקה האוטומטי של ביו ויו וכן מערכת ההדמיה של החברה לאבחון ובקרה מסייעים למעבדות לספק תוצאות אמינות במיוחד, במהירות וביעילות לרופאים ולמטופלים ובכך לשפר את הביצועים הקליניים של המעבדה.

ד"ר אלן שוויבל, נשיא ומנכ"ל ביו ויו, רואה בהסכם זה הישג משמעותי והזדמנות חשובה עבור ביו ויו להרחבת החדירה של מוצריה לשווקים בעולם. לדברי שוויבל, "Abbott הינה מובילה עולמית לדיאגנוסטיקה מולקולרית. שיתוף הפעולה עם Abbott מאפשר לנו להציג את מוצרי ביו-ויו בפני מגוון רחב ביותר של לקוחות פוטנציאליים בעולם כולו. הפצת המוצרים שלנו על ידי Abbott תספק ללקוחותינו את הביטחון שתוצאות האבחון הקליני הן בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

אודות ביו ויו:

מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה. למוצרי ביו ויו אפליקציות לבדיקות ליקויים המטולוגיים, סרטן השד לשינויים בגן ה- Her-2 Neu, באמצעות ערכת Vysis PathVysion™ וגילוי ומעקב אחר סרטן שלפוחית השתן באמצעות ערכת Vysis UroVysion™ .

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.co.il   .



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.