אופלי » Blog Archive » פרינטים על כף היד


פרינטים על כף היד

LACOSTE GOA

LACOSTE GOA

מותג האופנה הצרפתי LACOSTE (לקוסט) מבשר על שובם של הפרינטים הגראפיים לזירת האופנה, ומשיק לקראת העונה החמה דגמים חדשים וקייציים בקולקציית GOA האייקונית

ורוד עם אדום, כחול עם תכלת וירוק עם לבן, שעוני הקיץ החדשים בקולקציית GOA מוצעים בשלל צבעים קייציים ועליזים כאשר הדפסים גראפיים מתוך לוגו המותג "מטיילים" לאורכם ומשווים להם מראה צעיר ורענן.

שעון היוניסקס האייקוני של LACOSTE מעוצב בסגנון מודרני עם קווים נקיים, ללא ספרות ובמגוון של צבעים קייציים מלאי חיים שישלימו כל הופעה, כגון: ורוד עם אדום, כחול עם תכלת וירוק עם לבן, כאשר בצידו השמאלי של בית השעון העגול בקוטר 40 מ"מ ניצב סמל התנין המפורסם. כמו כן, השעונים בקולקציה מותאמים למגוון פעילויות ספורטיביות, היות והם עשויים פלדת אל-חלד בשילוב פלסטיק, לצד רצועות סיליקון גמישות ונוחות לענידה.

קולקציית GOA האיקונית של המותג הצרפתי הינה אחד הפריטים המזוהים ביותר עימו, והיא זוכה מדי עונה לעיצובים חדשים וצבעוניים השואבים השראה מעולמות תוכן שונים. הקולקציה, שבתחילתה נועדה בעיקר לספורטאים מענף הטניס, זכתה במרוצת השנים לפופולאריות רבה ולהיות שם נרדף למקוריות וחדשנות אופנתית, ואף לקהל אספנים הממתינים בקוצר רוח למהדורות החדשות שלה היוצאות מדי עונה.

LACOSTE GOA

LACOSTE GOA

מחיר השקה: 399 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

 

מותג האופנה הצרפתי LACOSTE נוסד בשנת 1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, שביקש לעצב חולצת טניס ייעודית שבהמשך חוללה מהפיכה בעולם האופנה. החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על מוצריה, ומציעה כיום בגדים יוקרתיים, שעונים, נעליים, בשמים, חפצי עור, וחולצות טניס. החברה מוכרת את מוצריה ב-114 מדינות, ובשנת 2010 רשמה מכירות בסך 1.4 מיליארד יורו. בשנת 2006 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים השוויצריתMOVADO , שהוביל ליצירת קולקציות שעונים מקוריות ומגוונות ברוח המותג, בשילוב מנגנון שוויצרי איכותי, במרכזם סמל התנין המפורסם בעולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.