אופלי » Blog Archive » הצלחה להנפקה של קמהדע בנאסד"ק:


הצלחה להנפקה של קמהדע בנאסד"ק:

קמהדע הצליחה בגיוס של 51.6 מיליון דולר

נהנתה מביקושי יתר של פי שלושה

 

ההנפקה נקבעה על מחיר של 9.25  דולר למניה

 

הוענקה אופציה לחתמים לרכישת מניות נוספות בסכום כולל של כ-7.7 מיליון דולר

נס ציונה, 31 במאי 2013 – הצלחה לקמהדע בהנפקה לראשונה בנאסד"ק: חברת הביופרמצבטיקה קמהדע (www.kamada.com), המפתחת, מייצרת, משווקת ומוכרת תרופות ייחודיות להצלת חיים, הודיעה היום על הצלחה של הנפקה לראשונה (IPO) של מניות החברה בנאסד"ק. החברה נהנתה מביקושי יתר של פי שלושה שהובילו לגיוס של כ-51.6 מיליון דולר. נקבע מחיר של 9.25 דולר למניה במסגרת הנפקה של כ-5.6 מיליון מניות. בגיוס השתתפו בעיקר משקיעים אמריקאים בהם קרנות ההשקעה המובילות בארה"ב המתמחות בתחום מדעי החיים. מניות החברה יחלו להיסחר לראשונה בנאסד"ק כבר היום, ה-31 במאי 2013, תחת הסימול KMDA. בנוסף, קמהדע העניקה לחתמים אופציה למשך 30 יום לרכוש עד כ-837 אלף  מניות נוספות בסכום כולל של כ-7.7 מיליון דולר.

מורגן סטנלי וג'פריס היו החתמים המובילים בהנפקה ו-RBC ואופנהיימר היו חתמים נוספים בהנפקה זו. כיועץ להנפקה שימש בנק ההשקעות רוטשילד.

מניות קמהדע ימשיכו להיסחר גם בבורסה של תל אביב תחת הסימול KMDA.

דוד צור, מנכ"ל קמהדע, אמר היום כי "אנחנו גאים ושמחים מאוד עם רישום החברה למסחר בנאסד"ק. ההנפקה שביצעה החברה בנאסד"ק היא תעודת כבוד לחברה ונקודת ציון אסטרטגית שתסייע לנו להאיץ ולקדם את פעילותה העסקית של קמהדע ולמצות את הפוטנציאל הרב הטמון במגוון הרחב של מוצרינו הקיימים והעתידיים".

"ההיענות הגבוהה להצעת החברה שבאה לידי ביטוי בביקושי היתר והצלחת הגיוס הם עדות להערכה הרבה לה זוכה קמהדע. במסגרת ההנפקה הצטרפו למשקיעים בחברה משקיעים וקרנות השקעה מהשורה הראשונה בארה"ב המתמחות בתחום מדעי החיים ואשר להערכת החברה ידעו להעריך את הישגי החברה עד היום ובעיקר את הפוטנציאל הטמון ביעדינו העסקיים לשנים הבאות. הצלחת ההנפקה ממחישה את הבעת האמון באסטרטגיה העסקית של החברה ובצוות המנהלים המוביל אותה".

"אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל בעלי המניות הקיימים והחדשים של קמהדע על האמון והתמיכה בחברה. אני בטוח שהרישום למסחר בנאסד"ק, כספי הגיוס והאמון הרב שניתן בנו היום יהוו תשתית מצוינת להמשך צמיחתה של קמהדע והגעה לשיאים חדשים".

קמהדע הצטרפה בחודש דצמבר 2012 למדד תל אביב 100 בבורסה בתל אביב המציג את שערי המניות של 100 החברות עם שווי השוק הגבוה בבורסה.

השלמת ההנפקה לציבור בארה"ב מותנית במספר תנאים כמקובל וצפויה ל-5 ליוני 2013.

מסמך רישום בקשר להנפקה זו הוגש והוכרז אפקטיבי על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב. הודעה זו אינה מהווה הצעה למכירה או שידול לרכישה של ניירות ערך כלשהם ולא תתקיים מכירה של מניות אלו במדינה כלשהי בהם מכירה מסוג זה הינה אסורה בטרם בוצע הליך רישום ואישור לפי החוק של אותה מדינה.

ההצעה של מניות אלו נעשתה על פי תשקיף בלבד שכולל את כל המידע לגבי החברה וההנהלה, הדוחות הכספיים, שעותק ממנו ניתן לקבל מהחתמים המובילים בהנפקה, מורגן סטנלי וג'פריס

על קמהדע

קמהדע מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות ייחודיות הניתנות בעירוי, בהזרקה או באינהלציה לשימושים מצילי חיים ובמצבי חירום רפואיים. החברה מייצרת כ-10 תרופות המשווקות בכ-15 מדינות בעולם, ועושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, מוגנת פטנט, לטיהור והפרדת חלבונים. בנוסף, לקמהדע רשימת מוצרים ייחודית הכוללת מוצרים בניסויים קליניים בשלבים מתקדמים. בהמשך לפיתוח ה- GLASSIA™, שאושרה ע"י ה- FDA ומשווקת בארה"ב באופן בלעדי על ידי חברת בקסטר, קמהדע מפתחת את מוצר ה"דור הבא", מוצר ה- AAT הניתן באינהלציה, ונמצאת כעת בעיצומו של ניסוי קליני שלב 2-3 עם מוצר זה עבור ההתוויה של מחלת החסר הגנטי באלפא 1 אנטיטריפסין, הידועה גם כמחלת האמפיזמה התורשתית. כמו כן, קמהדע סיימה בהצלחה ניסוי קליני שלב 1-2 לטיפול בסוכרת נעורים במוצר האלפא 1 בעירוי ונערכת כעת לניסוי קליני מתקדם בתרופה זו.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.