אופלי » Blog Archive » RRsat תספק לענקית הספנות הסינגפורית SPO שירותי תקשורת לוויינית ללא הגבלה


RRsat תספק לענקית הספנות הסינגפורית SPO שירותי תקשורת לוויינית ללא הגבלה

חברת RRsat Global Communications Network Ltd. , הודיעה היום כי חברת Swire Pacific Offshore (SPO) הסינגפורית, ספקית שירותים מובילה לתעשיית הנפט והגז בלב ים, שידרגה את תכנית התקשורת הלוויינית שלה לחבילת  FleetBroadband Unlimited  עבור 65 מכלי השיט שלה. מדובר בתכנית לתקשורת נתונים לוויינית ללא הגבלה המסופקת על ידי Station711 , זרוע התקשורת הלוויינית הניידת (MSS) של חברת RRsat, באמצעות שותפתה Inmarsat מפעילת הרשת. המניע לשדרוג הוא הצורך לייעל את התפעול בצי כלי השיט, ובשל הצורך ההולך וגדל לשיפור איכות החיים ורווחת הצוותים על האוניות באמצעות שירותי התקשורת המוצעים לעובדים.

"תקשורת אמינה בקצבים מהירים הינה שירות חיוני בתעשייה שלנו", אמר קולין פיין, מנהל משאבי אנוש של Swire Pacific Offshore. "השדרוג לתכנית FleetBroadband Unlimited אמור לתת מענה לדרישת עובדינו לתקשורת עם בני משפחה וחברים, כמו גם לעבודה השוטפת.  טכנולוגיות חדשות צורכות רוחבי פס גדולים יותר,  בחרנו בחבילת FleetBroadband Unlimited על מנת להישאר תחרותיים ולשפר את רווחת עובדינו בלב ים, מבלי לפגוע במסגרת התקציב. חבילת FleetBroadband Unlimited מסייעת לנו להתייעל תפעולית, מבלי לנטר את רמת השימוש שלנו כל הזמן. חבילת FleetBroadband ללא הגבלה תסייע לנו בפעילויות רכש, ובתפעול שוטף של כלי השיט. בנוסף, החבילה נותנת מענה לצורך ההולך וגדל בקרב לקוחותינו לתקשורת נתונים איכותית בכלי השיט מסביב לשעון".

פרנק קולס, נשיא החטיבה הימית של Inmarsat : "שותפים כמו -RRsat מסייעים לנו לשנות את שירותי התקשורת המוצעים לענף הספנות עם מוצרים ופיתוחים חדשניים. אנו ממשיכים לחפש דרכים לספק ערך גבוה יותר ללקוחותינו באמצעות שירות ה- FleetBroadband שלנו. החלטתה של SPO לשדרג לתכנית FleetBroadband Unlimited מהווה עדות לאיכות ולפופולאריות של שירות זה. FleetBroadband Unlimited הינה דרך נוספת שלנו להציע לבעלי ומפעילי כלי שיט ליהנות מטכנולוגיות התקשורת הלוויינית המתקדמות ביותר בעלויות קבועות".

אהד הר- לב, מנהל זרוע התקשורת הלוויינית הניידת של RRsat: "שירותי תקשורת בפס רחב לענף הספנות מאפשרים מגוון רחב של שימושים מסחריים, תפעוליים ולשימוש אנשי הצוות. המצב הכלכלי המאתגר בכלל ובענף הספנות בפרט, מניע את הצורך בפתרונות תקשורת לוויינית יעילים בעלות משתלמת. חבילת התקשורת-FleetBroadband Unlimited, שאנו מספקים כחלק מהפתרון הכולל, מאפשרת ל-SPO לנהל את עלויות התקשורת שלה ביעילות, לצד מתן מענה לביקוש ההולך וגדל לתקשורת בפס רחב".

אודות RRsat

RRsat Global Communications Network Ltd.   (נאסד"ק: RRST) מספקת פתרונות מקצה לקצה לניהול והפצת תוכן לענף רשתות הטלוויזיה והרדיו הצומח במהירות, עם כיסוי של למעלה מ-150 מדינות. RRsat  מציעה, באמצעות רשת עולמית של לוויינים, כבלים, סיבים אופטיים ואינטרנט, שירותי הפצת תוכן באיכות גבוהה לספקיות תוכן. RRsat מספקת את שירותיה ללמעלה מ-630 ערוצים, טלוויזיה מקוונת, טלוויזיה לוויינית וכן שירותי שידור מזדמנים לאירועי ספורט וחדשות.

למידע נוסף:  www.RRsat.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.