אופלי » Blog Archive » הפיטאיה שהתחפשה לשעון


הפיטאיה שהתחפשה לשעון

JACQUES LEMANS

JACQUES LEMANS

מותג השעונים השוויצרי JACQUES LEMANS (ג'ק למאנס) משיק בימים אלו את סדרת MIAMI NEON, שעוני יוניסקס ניאוניים בשלל צבעים שעוצבו כמחווה לפירות הקיץ החמים

כחלק מהרנסאנס של צבעי הניאון, שתור הזהב שלהם היה אי-שם בשנות ה-80', המותג השוויצרי מציג מגוון שעונים חדשים בקולקציית MIAMI הנעים על סקאלת צבעי הניאון הזוהרים, כמו: כתום משמש זוהר, ורוד פיטאיה זרחני, צהוב אננס בגוון מרקר וירוק קיווי ניאוני. בניגוד לאקססוריז הניאוניים משנות ה-80' שחלשו על כל הטוטאל לוק, מעצבי המותג בחרו להעניק לשעונים "זריקה עדינה" של הגוונים הזרחניים בבתי השעונים, במטרה לשדרג את המראה.

מעצבי המותג ביטאו את הזרחניות המרומזת באופן קריאטיבי, תוך שילוב רצועות שחורות העשויות סיליקון מחוזק לצד בתי שעון בקוטר אוברסייז של 50 מ"מ בשלל צבעי ניאון שונים, שחוגתם מדמה מראה של פרי קייצי שנחצה באמצע. כך, חיבור האלמנטים הללו הביא לסדרת שעונים בסגנון ספורטיבי, רענן, קייצי ומלא נוכחות, העמידים במים עד לעומק של 200 מטרים.

הסדרה החדשה הינה חלק מתוך הקולקציה הרחבה של שעוני המותג, שעוצבה בהשראת ערים בולטות בעולם.

מחיר: 899 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט

JAQUES LEMANS הינה חברת שעונים שהוקמה בשנת 1975 ונחשבת לאחת מיצרני השעונים המובילים ברחבי העולם בזכות חדשנות טכנולוגית ועיצובית. לחברה מפעל ייצור בשוויץ ושעוניה נמכרים  בלמעלה מ-120 מדינות בעולם. בשנים האחרונות זוכה המותג בהצלחה בינלאומית בזכות איכות שוויצרית לצד מחיר אטרקטיבי.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.