אופלי » Blog Archive » ההאקתון הראשון של טלפוניקה בישראל – לפיתוח בסביבת TokBox – המאפשר שיחות וידאו קבוצתיות 'חיות'


ההאקתון הראשון של טלפוניקה בישראל – לפיתוח בסביבת TokBox – המאפשר שיחות וידאו קבוצתיות 'חיות'

, נציג ‪Telefónica Ventures ומנהל הפיתוח העסקי של

, נציג ‪Telefónica Ventures ומנהל הפיתוח העסקי של
‪טלפוניקה דיגיטל בישראל

 

ההאקתון הראשון של חברת טלפוניקה דיגיטל בישראל, ייערך במכללת אפקה ב6-7 יוני 2013. טלפוניקה, מחברות הטלקום הגדולות בעולם, בחרה למקד את האירוע סביב TokBox, הרכישה האחרונה בסידרה שביצעה טלפוניקה, שמאפשרת הוספה של שיחות וידאו קבוצתיות 'חיות' ביישומי רשת ומובייל, לטובת שיתוף חוויות בצורה הקרובה ביותר למציאות. TokBox מאפשר למשתמשים להתחיל וידאו-צ'אט של עד 20 אנשים במקביל, אינו דורש כל הורדה מצד המשתמש ואף מאפשר הזמנה לשיחה של אנשים שאינם משתמשי TokBox.

האקתון (Hackathon – מונח שמקורו במילים – hackers ומרתון), הוא אירוע הצובר תאוצה ברחבי העולם, בו נפגשים במקום אחד ולמשך זמן מוקצב מראש, אנשי תוכנה, בעלי רעיונות ומעצבים, המגיעים מתחומי עניין ועיסוק שונים. המשתתפים מקימים צוותי 'אד הוק' כדי לפתח במשותף במסגרת הזמן, אב טיפוס של תוכנה או יישום, ברי ביצוע. במפגש המרוכז, הם מעלים רעיונות, מתכנתים ומוציאים תוצרים שונים בעולם התוכנה. ההאקתונים הפכו לנפוצים בארצות הברית מסוף שנת 2000, וכמה מהחברות הגדולות נולדו כפרויקטים בהאקתונים (כגון: Skype, GroupMe).

"ההאקתון שלנו מיועד לא רק לבעלי ידע בשפות תכנות בלבד", אומר  דורון אריאל שפסר, נציג ‪Telefónica Ventures ומנהל הפיתוח העסקי של ‪טלפוניקה דיגיטל בישראל, "אני מעריך שנוכל למצוא שם מפתחי מובייל, מעצבים, יוצרי תוכן וכל מי שעשוי לתרום לשיפור האפליקציות השונות של הארגון. המטרה שלנו היא להושיב בסביבת פעילות כיפית, מהנה ויצירתית, אנשים מדיסציפלינות שונות ומתחומי התמחויות שונים, אנשים בעלי יכולות אינטרנטיות ויזמיות, לטובת ביצוע רעיון והפיכתו למוצר חדש. טלפוניקה נחשבת כיום לאחת מהחברות המובילות בארגון ואירוח הקאתונים, והמיזם בישראל, שהוא חלק ממיצובה מחדש של החברה בשוק הישראלי, יהווה יריית פתיחה לאירועים שנערוך במהלך השנה". לדברי שפסר, המפגש הוא הזדמנות מעולה לפיתוח קשרים, יתרום לתרגול היכולות האישיות ובעיקר, יהיה מהנה ביותר ויספק הזדמנות לזכות בהוקרה ובפרס יוקרתי.

לדברי איאן סמול, מנכ"ל TokBox, הפעילות בישראל, על הזירה הטכנולוגית ושפע היצירתיות והחדשנות שבה, היא מהלך טבעי ומתבקש עבור החברה. "מעבר לכך", אומר סמול, "אנו רואים בהאקתון הראשון של טלפוניקה בישראל כצעד משלים במהלך המיתוג מחדש של טלפוניקה בישראל ושאיפתה להגדיל את השקעותיה בה".

בין החברות הנוספות שייעשה שימוש בטכנולוגיה שלהן במהלך המפגש הן SendGrid  ו-YotPo.

בסופו של האירוע, במהלכו ידאגו המארגנים לאספקה שוטפת של אוכל ושתיה ללא הגבלה, אף יחולקו פרסים ליישומים המצטיינים.

טלפוניקה דיגיטל

לטלפוניקה יש כיום נוכחות ב-25 מדינות ובסיס לקוחות של 314 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל היא חטיבה עסקית גלובלית בחברת טלפוניקה העולמית, המתמחה במציאת הזדמנויות וביקושים בתחום עולם הדיגיטל, ופיתוח פתרונות יצירתיים, גיוסי הון, פיתוח שותפויות עסקיות ושירותים דיגיטליים, כגון פתרונות מחשוב ענן, פרסום במכשירים ניידים, פתרונות M2M ו- eHealth. נוסף לזאת, משיקה החברה מטריית פתרונות תקשורת, תחת המותג "TU", המוצעים ל- 300 מיליון לקוחות החברה וללקוחות פוטנציאליים בשווקים חדשים. מטה החברה ממוקם בלונדון, עם מרכזים נוספים בעמק הסיליקון, סאו פאולו, ספרד ותל אביב. בין חברות הבת, המהוות חלק מטלפוניקה דיגיטל, ניתן למצוא את: Jajah הישראלית, TokBox, Terra, Tuenti, Media Networks Latin America, 48 ו- giffgaff.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.