אופלי » Blog Archive » שת"פ הענקיות: Western Digital וסאנדיסק מפתחות במשותף כונני אחסון היברידיים דקים במיוחד


שת"פ הענקיות: Western Digital וסאנדיסק מפתחות במשותף כונני אחסון היברידיים דקים במיוחד

SanDisk iSSD

SanDisk iSSD

Western Digital, מובילת השוק בתעשיית האחסון והכוננים וסאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הכריזו כי שתי החברות משתפות פעולה בפיתוח וייצור מערכות אחסון היברידיות,  שישלבו את טכנולוגיית זכרון הפלאש של סאנדיסק ואת טכנולוגיית הכוננים הקשיחים מבית Western Digital. הכוננים ההיברידים החדשים, המתוכננים עבור שוק הנוטבוקים הדקים, יציעו נפח אחסון של 500GB, ובגודל של פחות מחצי הגודל של הכוננים בהם עושים שימוש כיום (שהם בעובי של 9.5 מ"מ).

כונן ה-iSSD של סאנדיסק, (המיוצר בטכנולוגיית 19 ננומטר המתקדמת) ישולב ב-WD Black, כונן solid state היברידי (SSHD) – פתרון ה-SSHD של 2.5" הדק בעולם. הכונן עושה שימוש בטכנולוגיית Western Digital ובסטנדרט התעשייה – SATA IO. השילוב של ה-iSSD  במערכת החדשה מביא עימו צריכת חשמל נמוכה ביותר, אמינות, שיפור ביצועים ובעיקר את האפשרות להתמודד עם שוק הדורש אחסון חומרים דיגיטליים במהירות תגובה מהירה על כוננים בגודל מינימלי ביותר.

SanDisk iSSD

SanDisk iSSD

"המוצרים ההיברידיים החדשים, ישלבו את המומחיות שלנו בתחום הפלאש עם טכנולוגיית הכוננים הקשיחים המוכחת של Western Digital", אומר קווין קונלי, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום פתרונות האחסון בסאנדיסק. "המוצרים החדשים יפגינו קיבולת מרשימה בתצורה דקה במיוחד וברמת ביצועים שניתן לקבל כיום רק בשימוש בפתרונות מעולם הפלאש. הפתרון המשולב ישפר את חויית משתמשי המחשבים האישיים".

SanDisk iSSD

SanDisk iSSD

אודות סאנדיסק

סאנדיסק היא המובילה העולמית בתחום כרטיסי הזכרון. קו המוצרים של החברה כולל כרטיסי זכרון לטלפונים סלולריים, מצלמות דיגיטליות, מצלמות וידאו, נגני אודיו ווידאו דיגיטליים, כונני USB למשתמשים פרטיים וארגוניים, וזכרונות משובצים למערכות ניידות כמו גם כונני SSD למחשבים. משרדיה הראשיים של סאנדיסק, שוכנים בקליפורניה, בעמק הסיליקון. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-625 עובדים הממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל.

 אתר: www.sandisk.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.