אופלי » Blog Archive » קבוצת מר הקימה מערך תקשוב חכם באצטדיון נתניה בשווי של כ-7 מיליון שקל


קבוצת מר הקימה מערך תקשוב חכם באצטדיון נתניה בשווי של כ-7 מיליון שקל

המערך כולל מערכות אבטחה, בטיחות, בקרת מבנה, מערכת כרטוס ייחודית, ומערך שידורי HD

אצטדיון נתניה צילום דביר מצנחי רחיפה ארכיון לשכת הדוברת

אצטדיון נתניה צילום דביר מצנחי רחיפה ארכיון לשכת הדוברת

חולון, ישראל, 7 במאי 2013 – קבוצת מר (ת"א: מר), המובילה באספקת פתרונות Turn Key בתחום התקשורת, הביטחון ושירותי החירום, הודיעה כי חטיבת הביטחון של הקבוצה השלימה את הקמתו של מערך תקשוב, בקרת מבנה וכרטוס, באצטדיון נתניה.

הפרויקט, בשווי של כ- 7 מיליון שקל, הסתיים בימים אלה, וארך כשנתיים וחצי. מטרתו היתה תכנון והקמת מערך 'אצטדיון חכם', המאפשר חסכון משמעותי באנרגיה, ומחבר בין מערכות האבטחה, הכרטוס והבטיחות. חברת מר מערכות מחטיבת הביטחון של קבוצת מר הובילה את הפרויקט והקימה מערך מושתת על מערכת בקרת כניסה, פריצה ו-CCTV לניהול כל המערכות ממוקד מרכזי וצפייה ממקומות שונים; ועל מערכת כרטוס לייעול הכניסה לאצטדיון במצב רגיל ובמצבי חירום, ושדרוג תהליך מכירת הכרטיסים. רוטל נטוורקס מחטיבת הטלקום של קבוצת מר, ביצעה את מערך שידורי הטלוויזיה ושילוט מרכיביה באצטדיון.

מערך בקרת המבנה החכמה שהתקינה מר יאפשר לאנשי ה-IT של איצטדיון נתניה הפעלה ובקרה של כל המערכות האלקטרו-מכאניות בבניין בצורה ממוחשבת ממקום מרכזי, כולל מערכת החשמל, המיזוג והאינסטלציה. המערכת מספקת ניטור מלא של כל מערכות התפעול השונות, ומאפשרת, וויסות אוטומטי בזמן חירום, כולל שליטה על הגנרטור, תאורה, מעליות, וגילוי אש או הצפה. כמו כן, מערכת בקרת המבנה מבוססת על טכנולוגיות חסכון באנרגיה, ומסוגלת להפעיל תאורה ומערך CCTV של יותר מ-90 מצלמות אבטחה, זיהוי וסריקה  על פי זיהוי תנועה ונפח.

מערכת ה-CCTV פועלת על גבי פרוטוקול TCP\IP  ומאפשרת הקלטות דיגיטליות, שליפה ושחזור אירועים שהוקלטו, בתחנות העבודה ובחדר הבקרה כמו כן היא כוללת מערכת בקרת פריצה המושתתת על מפסקי סף מגנטיים ומתריעה על כל אירוע חריג באצטדיון .

מערך הכרטוס האלקטרוני שהתקינה מר הינו מהמובילים והטובים מסוגו בעולם, ומשלב טכנולוגיית בקרת כרטיסי כניסה עם תוכנת מכירת כרטיסים (SRO) Standing Room Only. במסגרת הפרויקט הקימה מר יותר מ-20 קרוסלות כניסה, אשר מתחברות למערכת מכירת הכרטיסים ומאפשרת לכל לקוח רכישת כרטיס מהבית באמצעות הדפסת ברקוד וקבלת מספר השער דרכו עליו להיכנס לאירוע. מערכת בקרת הכרטיסים מבצעת סריקה של הברקוד בעת מעבר הלקוח בשער ביום האירוע, באמצעות קוראי קרבה מושתתי RFID, כאשר במידה וקיים עומס על שער מסוים, יתבצע ניתוב אוטומטי של כרטיס הברקוד לשער סמוך. המערך מאפשר ניהול והנפקה ממוחשבים של כרטיסים רגילים ומיוחדים כגון מנויי עונה או כרטיסי מועדון, ניהול בסיס נתונים של חברי המועדון והמבקרים באצטדיון ותהליך ממוחשב של כניסה לאיצטדיון. תהליכים אלה יעילים, מהירים וזולים באופן ניכר מתהליכי המכירה והבקרה הידניים שהיו נהוגים עד כה ומאפשרים דיוק מירבי בספירת הנכנסים לאירוע.

מערך שידורי הטלוויזיה באצטדיון מונה כ-15 פופ אפים, המקיפים את המגרש לטובת שידורי ערוצי הטלוויזיה, ומאפשרים למצלמות המגרש התחברות נוחה ומהירה ושידור לתחנת השידור. המערך כולל בין היתר עמדות לשדרים בתנאים אופטימאליים לתנאי קיץ וחורף.

רותם יואלי, מנכ"ל חטיבת הביטחון וחברת מר מערכות מקבוצת מר: "אנו שמחים על השלמת פרויקט זה, בין הראשונים מסוגו בישראל, תוך עמידה בלו"ז המאתגר של תאריך משחק הפתיחה. במסגרת הפרויקט יצרנו אינטגרציה בין כל המערכות הקיימות, והקמנו מערכות חדשות כולל כריזה, בקרת מבנה, גילוי אש ושידורי טלוויזיה. שוק המבנים החכמים נמצא בתנופת צמיחה חזקה בתקופה זו ובכוונתנו להמשיך ולספק ללקוחותינו את מיטב הידע והניסיון של קבוצת מר במענה על הדרישות הגוברות בתחום."

כחלק מתנאי ההסכם, תספק קבוצת מר לעיריית נתניה גם שירותי תחזוקה של כל מערכות התקשוב, שידורי הטלוויזיה, מערכות הביטחון והבקרה למשך שנתיים.

אודות קבוצת מר

קבוצת מר (ת"א: מר) מובילה באספקת שירותי אינטגרציה ופתרונות Turn Key באמצעות שלוש חטיבות עסקיות: חטיבת הטלקום הכוללת את החברות TMCS, רוטל, ORT ומר טלקום; חטיבת הביטחון הכוללת את החברות אתנה, מר מערכות וטק-מר; וחטיבת הקלינטק הכוללת את החברות מר אנרגיות מתחדשות, מר רימון גז טבעי ומר רימון מים. הקבוצה מספקת, באמצעות חברות הבת, שירותים ופתרונות לשוקי התקשורת האלחוטית, בטחון ואבטחה, תשתיות תקשורת בפס רחב, מערכות צבאיות מתקדמות, מערכות תקשורת וניטור לסלולר, תשתיות אנרגיה מתחדשת וניטור סביבתי. קבוצת מר מונה מעל ל-1,400 עובדים, עם פעילות בישראל, מקסיקו, פרו, צ'ילה, קולומביה, ארגנטינה, פנמה, בוליביה, ארה"ב ומדינות נוספות במרכז אמריקה ובאפריקה. www.mer-group.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.