אופלי » Blog Archive » מלאנוקס משיקה פתרונות 56Gb אית'רנט למחשוב ואחסון מרכזי נתונים


מלאנוקס משיקה פתרונות 56Gb אית'רנט למחשוב ואחסון מרכזי נתונים

קו מוצרי קישוריות 56Gb אית'רנט הכולל כרטיסי רשת, מתגים, כבלים ותוכנה משפר ב-40% את הביצועים לעומת 40Gb אית'רנט

Interop, לאס וגאס, נבדה – 7 במאי 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על השקת קו מוצרי קישוריות 56Gb אית'רנט מקצה לקצה, המהווים את פתרון קישוריות האית'רנט בעל הביצועים הגבוהים ביותר בעולם עבור שרתים ומערכות האחסון. קו מוצרי קישוריות ה- 56Gb אית'רנט של מלאנוקס, המורכב מכרטיסיConnectX®-3  ו- ConnectX-3 Pro, מתגי SX1024 ו- SX1036 מבוססי SwitchX®-2, כבלי QSFP+, ותוכנות האצה וניהול, מוביל את התעשייה עם רוחב פס הגדול ב- 40% מפתרונות קישוריות  40Gb אית'רנט מתחרים ומאפשר צפיפות שרתים גבוהה יותר במחיר נמוך יותר, וכן עיצוב רשת יעיל יותר תוך שימוש בפחות כבלים ומתגים.  

 

"הדרישות לרוחב פס גדול יותר, הגדילה בתעבורת המידע, והאיחוד והוירטואליזציה הגוברים של מרכזי נתונים, מניעים את הביקוש אחר פתרונות אית'רנט מהירים יותר", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס. "על ידי אימוץ פתרון מלאנוקס המלא לקישוריות 56Gb אית'רנט, חברות יוכלו לשפר את ביצועי היישומים שלהן באופן משמעותי בכך שהן יקשרו את תשתית האחסון והשרתים שלהן באמצעות מארג האית'רנט המהיר ביותר. בנוסף, ה-56Gb אית'רנט מאפשר את הקישוריות הבין-מתגית היעילה ביותר, המביאה להוצאות הון ותפעול נמוכות יותר של מרכז הנתונים".

 

פתרון מלאנוקס לקישוריות 56Gb אית'רנט מקצה לקצה ניתן לתפעול יחד עם מוצרי  קישוריות 10/40Gb אית'רנט סטנדרטיים.      

הדגמה בכנס Interop (7-9 במאי 2013):

בקרו את מלאנוקס בדוכן #1339 לצפייה בהדגמת מוצרי קישוריות ה- 56Gb אית'רנט. למידע נוסף על האירועים וההרצאות של מלאנוקס בכנס Interop, בקרו באתר: www.mellanox.com/interop2013/.

למידע נוסף:

·         פתרונות מלאנוקס לקישוריות אית'רנט במהירות10GbE  ו- 40/56GbE

·         האית'רנט הפתוח של מלאנוקס

·         עקבו אחרי מלאנוקס בטוויטר, פייסבוק, Google+, Linked-In וב- YouTube

הצטרפו לקהילת מלאנוקס

 

אודות מלאנוקס

מלאנוקס טכנולוגיות היא חברה מובילה בעולם באספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. מלאנוקס מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.