אופלי » Blog Archive » קיידנס מדווחת על גידול של 12% בהכנסות הרבעון הראשון ועל השלמת עסקת הרכישה של Tensilica


קיידנס מדווחת על גידול של 12% בהכנסות הרבעון הראשון ועל השלמת עסקת הרכישה של Tensilica

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מדווחת על הכנסות של 354 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2013. סכום זה משקף גידול בהכנסות של כ-12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות ב-316 מיליון דולר.

בנוסף, החברה מדווחת על רווח נקי על פי GAAP של 79 מיליון דולר, או 0.27 דולר למנייה מדוללת ברבעון הראשון של השנה. זאת, לעומת רווח נקי של 31 מיליון דולר, או 0.11 דולר למנייה ברבעון המקביל אשתקד.

השבוע, השלימה קיידנס את עסקת הרכישה של חברת Tensilica, מובילה בתחום ה-IP לעיבוד dataplane, שהוכרזה לאחרונה. היקף הרכישה, לאחר התאמות, חישובי הוצאות ו-25 מיליון דולר במזומן שהיו ל-Tensilica עם רכישתה, עומד על 326 מיליון דולר.

"קיידנס  חיזקה את אסטרטגיית ה-IP שלה ברבעון הראשון באמצעות רכישות שיגדילו את נפח הפעילות של החברה בתחום ה-IP ויציגו את יכולותינו ואת מוכנותנו לתכנונים בעלי ביצועים מהירים  מבוססי FinFET, זאת במקביל לגידול בהזמנות חוזרות של Palladium XP". אמר ליפ בו טאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס, "בהסתכלות לעתיד, אני מצפה לראות התמקדות בתחום ה-IP שתתחיל להראות צמיחה משמעותית בהכנסות החברה".

Cadence Design Systems (קיידנס)

קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.

קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987. הכנסות החברה בשנת 2012 הסתכמו ב-1.326 מיליארד דולר.

בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, וצרפה לשורותיה את מרכז-הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין, המונה כ-130 עובדים ומתמחה בווריפיקציה.

קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.