אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות ו – Sharp Aviation K הודיעו על הקמת חברה בבעלות משותפת בדרום קוריאה


אלביט מערכות ו – Sharp Aviation K הודיעו על הקמת חברה בבעלות משותפת בדרום קוריאה

בוצי מכליס נשיא אלביט מערכות

בוצי מכליס נשיא אלביט מערכות

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום על הקמת Sharp Elbit Systems Aerospace Inc. (("SESA", חברה בדרום קוריאה, בבעלות משותפת עם  "Sharp Aviation K")) ,Sharp Aviation K Inc.. אלביט מערכות תחזיק ב-  19% מהבעלות, עם אופציה לגדול ל – 50%.

 SESAתפעל באנסאן ובין היתר תציע יכולות בתחום התחזוקה, התיקונים והייצור של מערכות אוויוניקה מתקדמות ליישומים צבאיים, כמו גם מחקר ופיתוח בתחומי המערכות והאוויוניקה לפרוייקטים קיימים ועתידיים כמן מסוק התקיפה הקל (LAH) ופרויקטי הפיתוח של מטוס הקרב העתידי של קוריאה (KFX). חוזים המופעלים כעת על ידי Sharp Aviation K יועברו ל SESA כחלק מהעסקה. כחברה קוריאנית, SESA תוכל גם להציע פתרונות רכש גומלין לספקים זרים וכן ליצרני ציוד מקורי (OEMs) המוכרים מוצרים ושירותים ביטחוניים בקוריאה.

Soon-Suk Paik, נשיא ומנכ"ל Sharp Aviation K, אמר: "במסגרת עבודתה עם מנהל הרכש הביטחוני הקוריאני (DAPA) ויצרנים קוריאנים ובינלאומיים, SESA תציע לשוק התעופה הקוריאני פתרונות ומערכות מתקדמים מתוצרת קוריאה, המתבססים על היצע היכולות הטכנולוגיות של אלביט מערכות וכן על ניסיונה הרב של Sharp Aviation K בתחום התעופה והאוויוניקה, נוכחותה הגדולה בשוק המקומי והבנתה העמוקה של שוק זה".

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "הקמתה של חברה חדשה זו מהווה מהלך משמעותי עבור אלביט מערכות בקוריאה, אותה אנו מגדירים כשוק חשוב מאוד. אנו מאמינים כי הקמתה של חברה משותפת זו תביא הזדמנויות חדשות שתהיה בהן תועלת הדדית שתי החברות כמו גם לקוריאה".

אודות Sharp Aviation K

Sharp Aviation K Inc. היא ספקית שירותי תעופה קוריאנית העוסקת בפרויקטים אזרחיים וצבאיים ברחבי המדינה. על בסיס החזון "להיות השותף האסטרטגי של הלקוח והבחירה הראשונה שלו לשרותי תעופה בקוריאה", Sharp Aviation K והחברות הבנות שלה נוכחות בשוק הקוריאני מאז שנת 1964ופועלות בתחומי התעופה האזרחית לנוסעים ולמטען, שירותי קרקע מלאים, מסופי מטען, תחנת תיקונים של FAA, חלקי מטוסים, תדלוק, קייטרינג לטיסות ושירותים קשורים נוספים, בששה שדות תעופה בקוריאה ובימים אלה מקימה האנגר תחזוקה למטוסים בשדה התעופה הבינלאומי באנסאן, במטרה לחזק עוד יותר את מעמדה כספקית עצמאית של שרותי תעופה כוללים בקוריאה.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: www.sharp.co.kr



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.