אופלי » Blog Archive » סאמיאנג אופטיקס מכריזה על זמינות עדשת Tilt & Shift של 24 מ"מ


סאמיאנג אופטיקס מכריזה על זמינות עדשת Tilt & Shift של 24 מ"מ

Samyang T-S 24mm

Samyang T-S 24mm

תל-אביב, 25 באפריל 2013 – סאמיאנג אופטיקס מכריזה על זמינות של עדשת T-S 24mm f/3.5 ED AS UMC לבקרת פרספקטיבה.  תכנון אופטי מתקדם ומכניקה ברמה גבוהה מאפשרים ביצועים גבוהים במחיר ללא תחרות.tBDYnDa

נקודת מוצא לצילום יצירתי

עדשת סאמיאנג T-S 24mm f/3.5 ED AS UMC מתוכננת למצלמות בעלות חיישן בגודל מלא ושמישה גם עם מצלמות בעלות חיישן קטן יותר.  על גופי קאנון APS-C גזרת הצילום שוות ערך ל 38.4 מעלות ועל גופי ניקון DX וסוני APS-C הגזרה שוות ערך ל 36 מעלות.tBDYnDa

התכנון המכני מאפשר פעולת Tilt בנפרד מפעולת Shift ושילוב אינסופי בין שתי התנועות למגוון גדול של שילובי תיקון פרספקטיבה ועומק שדה גבוה מאד בצמצם פתוח. העדשה מושלמת לצילום נופים, ארכיטקטורה ומוצרים.

ניתן לצלם פנורמות באיכות גבוהה ללא הזזת המצלמה תוך תוספת של מספר הפיקסלים בתמונה המשולבת מ 67% (בהזזה של חיישן FF אופקי) עד 152% (בהזזה של חיישן APS-C או DX אנכי).

העדשה מתאימה לשימושי וידאו כגון מיניאטוריזציה, חדות סלקטיבית על נושא וצילום מנקודת מבט גבוהה לכאורה.

מנעד רחב של תנועות

ניתן לבצע תנועת Tilt של 8.5 מעלות לגבי מישור החיישן לשני הכיוונים, וכן תנועת Shift של 12ממ הזזה לגבי החיישן לכל כיוון.  את שתי התנועות ניתן לסובב על ציר העדשה באופן עצמאי זו מזו ב 90 מעלות לכל כיוון, עם קליקים לסימון מיקומי 30, 60 מעלות לתפעול קל ומהיר.

דיוק טכני

למכניקה של העדשה מתווספת אופטיקה באיכות הגבוהה ביותר – ששה עשר אלמנטים באחת עשרה קבוצות.  לעדשה שני אלמנטים א-ספריים למניעת עיוותים ספריים ושני אלמנטים להפחתת עיוותים כרומטיים. לעדשה ציפוי רב שכבתי נגד הבהקים, לניגודיות גבוהה וצבעים מדוייקים.

לעדשה מרחק מיקוד מינימלי של 20 ס"מ לצילומי תקריב מעניינים והברגה לפילטר 82ממ נפוץ.tBDYnDa

עדשת סאמיאנג  T-S 24mm f/3.5 ED AS UMC מוצעת לתושבות קאנון EF, ניקון F, וסוני אלפא.  בהמשך יוכרזו גרסאות לפוג'י X, סוני E (גופי NEX, VG, FS) וסמסונג NX.

דוגמאות להורדה:

http://www.samyang.pl/index.php/en/2013/kwiecie/137-samyang-tilt-shift-24mm-w-sprzeday-od-poowy-maja

מחיר מומלץ לצרכן בישראל 4,999 ש"ח כולל מע"מ ואחריות סאמיאנג לשלוש שנים.

למידע נוסף:

http://www.samyang.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.