אופלי » Blog Archive » בשורה לרשתות פס רחב: המשאית של ciena נוחתת בישראל


בשורה לרשתות פס רחב: המשאית של ciena נוחתת בישראל

במסיבת עיתונאים במשאית הענקית של ciena הרצו אתמול (ד') יניב הגדיש, מנכ"ל החברה בישראל ומרווין קלי, סגן נשיא לשיווק ב-Ciena העולמית. המשאית המלאה בג'אדג'טים שמוקמה בחניון בגני התערוכה, נחשבת לסימן ההיכר של החברה. יניב הגדיש, מנכ"ל Ciena ישראל: "לא רחוק היום שתשתיות רשתות הפס הרחב הקיימות לא יעמדו בקצב הגידול החד בהיקף תעבורת הנתונים". מרווין קלי, סגן נשיא לשיווק, EMEA ב- Ciena: "ארגונים כיום מעבירים את כל תשתית המיחשוב שלהם לענן. אם הרשת לא תדע להתמודד עם קצב הגידול בתעבורת הנתונים בין מרכזי הנתונים של ספקיות הענן, הארגונים יפסיקו לתפקד".

מטרת ה"עליה" שביצעה משאית Ciena, היא הכרזה על ארכיטקטורת OPⁿ – הדור הבא של פתרונות לרשתות פס רחב אופטיות. "אם לא נשנה את קו המחשבה שלנו, אם לא נעשה שינוי תפיסתי – אם לא נבין שעם קצב הגידול החד בהיקף תעבורת הנתונים ההולך ומתעצם ארכיטקטורת הרשת בעתיד הקרוב לא יכולה להיות זו הקיימת כיום, לא רחוק היום שתשתיות רשתות הפס הרחב הקיימות לא יעמדו בעומס ולא יספקו את הזמינות והמהירות הנדרשת", כך אומר מנכ"ל Ciena ישראל, יניב הגדיש. הגדיש אמר את הדברים במפגש עם עיתונאים שנערך במסגרת ביקורה בישראל של משאית מעבדת החדשנות הניידת של Ciena, משאית המסיירת ברחבי אירופה והמזרח התיכון עליה פועלת מעבדת ניסוי והדגמה של ציוד תקשורת לרשתות אופטיות של חברת Ciena.

"אופן הטיפול ברשת כיום – בצורה של הרחבת הרשתות הקיימות– לא יהיה יעיל בתוך זמן קצר מאוד ", הוסיף הגדיש. " לא מעטים המחקרים שבוצעו לאחרונה כדוגמת זו של חברת AT&T האמריקנית המראה כי היקף תעבורת הרשת צומח בצורה חדה, מהירה ובאופן אקפוננציאלי. תהליך זה מיוחס להתפתחותם של מספר מגמות טכנולוגיות, אפליקציות וצרכי אבטחה הצורכים פס רחב בצורה הולכת וגוברת כגון: תעבורת נתונים גדולה, M2M (Machine to Machine), אפליקציות מובייל וסמארטפונים, שירותי ואפליקציות ענן, אבטחה בזמן אמת וגיבויים לשעת אסון (DR). לצד אלו צוברים תאוצה תכני רשת "כבדים" כגון: רשתות חברתיות המכילות תמונות וסרטונים לצד שידורי סטרימינג לטלוויזיה (VOD) באיכות HD. כלל מגמות אלו נמצאות במגמת עלייה חדה ובלתי ניתנת לעצירה, הן בעולם העסקי והן בפרטי המצריך שינוי חשיבה ומציאת דרכים חדשות להתמודדות עם האתגרים".

משמאל – מרווין קלי, מנהל שיווק EMEA ב-Ciena, שירי בר; מנהלת פרוייקטים, Ciena ישראל; יניב הגדיש, מנכ"ל Ciena ישראל; חיים גוטר, מנהדס בכיר, Ciena ישראל. קרדיט: יחצ.

משמאל – מרווין קלי, מנהל שיווק EMEA ב-Ciena, שירי בר; מנהלת פרוייקטים, Ciena ישראל; יניב הגדיש, מנכ"ל Ciena ישראל; חיים גוטר, מנהדס בכיר, Ciena ישראל. קרדיט: יחצ.

 

"העולם העסקי כיום עובר לכיוון של וירטואליזציה ואחסון מידע בענן", אמר במפגש מרווין קלי, דירקטור השיווק של Ciena באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA)." בעולם כזה, אם אין לעסק קישוריות ברמה הנדרשת, הוא לא ישרוד. אנשים נוטים לחשוב שהרשת תמיד שם, אך גם היא יכולה לא לתפקד כאשר העומס גדול מדי לתשתית הרשת, בעיקר עומס התעבורה הנוצר בין Data Centers בעולם הענן".

כמענה לצרכים ולאתגרים אלו הציגה Ciena ישראל לראשונה את OPⁿ (Open) – ארכיטקטורת הדור הבא ברשתות הטרנספורט. ה- OPⁿ מהווה את גישתה החדשה של החברה לבניית רשתות העתיד. חזון זה כולל תכונות כגון: רוחב פס על פי דרישה (bandwidth on demand), רשתות גמישות בשינוי רוחב הפס ומותאמות להתמודדות בצורה אוטומטית עם שינויים הנוצרים כתוצאה מהמעבר לשירותי ענן, מרכזי נתונים, שירותי רוחב פס ניידים (Mobile Broadband) ועם הביקוש הגובר לשירותים וליישומי פס רחב. גישה זו מתבססת על יכולותיה של Ciena להפוך רשתות קיימות למהירות יותר, גמישות יותר וזולות יותר לתפעול מבלי להחליף תשתית פיזית קיימת. בחברה מבינים כי פעילות פריסת כבלים אופטיים חדשים יכולה להפוך בקלות להשקעה כספית עצומה בתשתיות. במטרה להבטיח את אמינות הרשת וביצועיה מספקת Ciena רשת אופטית חכמה – , Optical Intelligent Network שיודעת לאתר ולהקצות רוחבי פס בזמן אמת בהתאם לדרישות הרשת ובלא שהלקוח יחוש בכך.

לדברי קלי, " Ciena מבינה שעל רשתות הדור הבא להיות 'רשתות אינטליגנטיות' וכי כל השכבות בה צריכות להיות 'חכמות', כלומר, כאלו המאפשרות ללקוח לשלב חברות צד שלישי שיוכלו לפתח תוכנות, שירותים ואפליקציות שיוכלו "לדבר" עם רשת הטרנספורט כאילו פותחו על ידי Ciena עצמה. OPⁿ מאפשרת ללקוחות לכנס את כלל הפונקציות ושכבות הרשת לביצוע אינטגרציה בשכבת ה-OTN וה-Packet, זאת על ידי שילוב של רשתות אופטיות ו-Packet עם אפשרויות תכנות וממשקים פתוחים. בכך, מאפשרת Ciena צמיחה אקספוננציאלית ברוחב הפס ברשת תוך הורדת עלויות. מדובר, למעשה, בפתרון המאפשר לכלל לקוחות סיינה, בין אם ספקי שירותי תקשורת ובין אם חברות וארגונים לממש את הפוטנציאל הגלום ברשת הקיימת ולהגביר את היתרון התחרותי שלהם.

IMG_2208

 

קלי הדגים כיצד ארכיטקטורת ה- OPⁿעונה לאתגרים בצמיחת תעבורת הרשת: "הפרויקטים הנתמכים בגישה זו כוללים פתרונות ויישומים של רוחבי פס של ,100G G200 ו- G400, פתרונות DRP הכוללים הצפנה של 10G בשכבת ה-L0/L1, פתרונות OTN, Carrier Ethernet , פתרונות לשכבת בקרה מרכזית ו- SDN ועוד. הפתרון שלנו מייעל את השימוש בתשתית הרשת הקיימת לכדי ניצול מקסימלי של רוחב הפס, זאת על ידי שימוש ב- Control Plane: שימוש ברשת בהתאם ל"פיקים" של הדרישה לרוחב פס. הרשת יודעת "לדבר" עם האפליקציות ויודעת להתאים את עצמה לדרישה ברוחב פס ".

מעבדת החדשנות הניידת של Ciena

המעבדה החדשנית של חברת Ciena- Ciena's Innovation Lab Truck, היא למעשה משאית ענק מתוצרת חברת מרצדס הנושאת בתוכה פתרונות והדגמות מחזית הטכנולוגיה בתחום מערכות תקשורת המשלבות אופטיקה ונתונים Converged Optical Packet Network. המעבדה הניידת, המסיירת לאורך כל השנה ברחבי אירופה והמזרח התיכון, הגיעה לישראל ב- 23 באפריל ותשהה באזור תל-אביב למשך למעלה משבוע. המעבדה החדשנית הגיעה לארץ לאור הצלחת פעילות הסניף הישראלי של חברת Ciena ובעקבות הגדלת הפוקוס של החברה בשוק המקומי.

מעבדת החדשנות מציגה בצורה חיה בפני קהל הלקוחות של Ciena מגוון רחב של הדגמות ותצוגות מסל פתרונות Ciena החדשניים והמתקדמים בשוק בתחומים כגון: תשתיות חכמות, רוחבי פס גבוהים כדוגמת G100 ומעבר, שירותי Packet, מיתוג OTN, פתרונות DWDM, פתרונות לשכבת בקרה מרכזית ו- SDN וכן אפליקציות חדשות המאפשרות ללקוחות Ciena אספקת שירותים חדשניים בחזית הטכנולוגיה.

אורכה של משאית החדשנות של Ciena, הוא 18 מטר ומשקלה 32 טון. באמצעות הגדלה הידראולית של שטח רצפת המשאית מושג חלל תצוגה בגודל של 56 מ"ר היכול להכיל כ- 40 איש בו זמנית.

אודות Ciena

Ciena ,(NASDAQ: CIEN) מובילה עולמית בתחום מערכות תקשורת המשלבות אופטיקה ונתונים Converged Optical Packet Network.Ciena מספקת את הפתרונות המתקדמים בשוק לרוחבי פס 40G/100G ומעבר, פתרונות מיתוג OTN ופתרונות Carrier Ethernet פתרונות Ciena מותאמים לכל אזורי רשת ה Transport החל מאתרי הגישה (Access) ועד לאתרי הליבה (Core) וברשתות תת ימיות (Submarine).

Ciena מעסיקה למעלה מ- 4,500 עובדים ברחבי העולם והיא פועלת ב- 60 מדינות. החברה מספקת פתרונות לספקיות התקשורת הגדולות והאמינות ביותר בעולם, לתאגידי ענק, חברות ממשלתיות, גופי ביטחון ורשתות חינוך ומחקר ברחבי העולם. ל- Ciena נציגות רשמית בישראל, הכוללת צוות מכירות, הנדסה, תפעול ותמיכה. בין לקוחות Ciena ישראל: חברות תקשורת, גופים פיננסים, גופי ממשלה, צבא, ביטחון ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.