אופלי » Blog Archive » פריון חידשה את ההסכם עם גוגל לשנתיים נוספות


פריון חידשה את ההסכם עם גוגל לשנתיים נוספות

תל אביב, ישראל – 25 באפריל 2013 – פריון נטוורק בע"מ (נאסד"ק: PERI), ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומים לתקשורת ושיתוף צרכנים, הודיעה היום על חידוש ההסכם, שאינו בלעדי, עם גוגל לתקופה של שנתיים. ההסכם מאריך את קשרי החברה עם מנוע החיפוש וייכנס לתוקפו החל ב- 1 במאי 2013.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון אמר "שיתוף הפעולה עם גוגל מהווה אבן דרך משמעותית באסטרטגיית הצמיחה שלנו לטווח הארוך ואנו מאד שמחים להמשיך ולקיים אותו, זו השנה השמינית. תנאי החוזה חסויים, אך ניתן לומר כי התנאים העסקיים הינם מעט טובים יותר לאלו שהושגו במסגרת החוזה הקודם. בנוסף, אני שמח לדווח כי חידוש ההסכם מעיד על תמיכתנו המלאה ונכונותנו לפעול לפי מדיניות הורדת התוכנה המעודכנת של גוגל".


אודות פריון

פריון נטוורק (NASDAQ: PERI) הינה ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומי אינטרנט ההופכים את חווית הגלישה לפשוטה, בטוחה ומהנה יותר למשתמשים. לחברה שלושה מוצרי דגל: אינקרדימייל (IncrediMail), סמיילבוקס  (Smilebox) וסוויט אי אם (SweetIM).

IncrediMail  משמשת כפלטפורמת אימייל ואפליקציה לפייסבוק עם ממשק פשוט להפעלה המאפשר תקשורת מותאמת אישית. אינקרדימייל נמכרת ביותר מ- 100 מדינות, ב- 8 שפות.

Smilebox  הינו מוצר ושירות מוביל לשיתוף תמונות וחוויות ברשתות חברתיות המאפשר ללקוחות להפוך בקלות רגעים מהחיים ליצירות דיגיטליות לשיתוף וקישור עם חברים ומשפחה בדרך אישית ומהנה.

SweetIM הינו יישום הודעות מיידיות לפייסבוק המאפשר למשתמשים להתאים באופן אישי את התקשורת היום יומית בעזרת תוכן אישי, חווייתי וקל לשימוש.

סך ההורדות של מוצרי פריון מסתכם ביותר מ- 300 מיליון הורדות עם קהל מבקרים חודשיים לכל אתרי החברה העולה על 50 מיליון. היישומים של פריון זמינים לקהל המשתמשים דרך מודל לשימוש חינם ודרך גרסאות פרימיום בתשלום. גרסאות חינם של היישומים מוצעות בעיקר דרך סרגל הכלים של החברה המייצר הכנסות מחיפוש, והכנסות מפרסום דרך השימוש במוצר. יחד עם זאת, מציעה החברה שדרוג לגרסאות פרימיום מלאות ומתקדמות של המוצרים.

פריון מציעה ומפתחת גם מגוון יישומים לטלפונים סלולאריים וטאבלטים העונים על הדרישה העולה לשימוש במוצרים ובמכשירים ניידים. למידע נוסף אודות פריון, אנא בקרו באתר: www.perion.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.