אופלי » Blog Archive » משה בר-שלמה מונה למנהל תכנית מעבר צה"ל לדרום


משה בר-שלמה מונה למנהל תכנית מעבר צה"ל לדרום

משה בר-שלמה

משה בר-שלמה

משה בר-שלמה(מב"ש)  מונה לתפקיד מנהל תכנית מעבר צה"ל לדרום בבינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת. במסגרת תפקידו, בר-שלמה יהיה אחראי על כל היבט יישומי התוכנה בפרויקט עיר הבה"דים בו זכתה החברה, ויוביל את יישום תכניות החברה בכלל הפרויקטים העתידיים המתוכננים במסגרת המעבר של צה"ל דרומה.

כזכור, בינת תקשורת מחשבים, מנרב ואלקטרה, זכו במכרז של משרד הביטחון להקמת קריית ההדרכה של צה"ל בנגב, בפרויקט הצפוי לאכלס כ-10,000 חיילים ולהעניק להם את כל שירותי המחשוב והתקשורת. בנוסף, משה בר- שלמה יוביל וירכז את ניהול תפיסת העבודה, הפיתוח והיישום של בינת בפרויקטים מבוססי תוכנה.

לבר-שלמה ניסיון רחב בניהול עסקי, ניהול פרויקטים וכן בניהול יחידות מחשב. קודם לתפקידו הנוכחי שימש  בר-שלמה כסגן נשיא בכיר בחברת נס טכנולוגיות כמנהל המגזר הציבורי והביטחוני. לפני כן כיהן כמנהל הפעילות הישראלית של HP Business Service, ומילא מספר תפקידים בחברת EDS, בהם  סמנכ"ל התפעול וסמנכ"ל המכירות, שיווק ופיתוח עסקי. בר- שלמה כיהן גם בשורת תפקידים במשרד ראש הממשלה, בתעשייה הצבאית, וביחידה 8200.

משה בר- שלמה הינו בוגר ממר"מ, ובעל תואר Bsc  במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע ולימודי MSc מערכות מידע באוניברסיטת תל-אביב

 

אודות בינת תקשורת מחשבים

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת, מחשוב ואבטחת מידע. החברה מתמקדת בתחומי ה-IP, ענן ,קול, אודיו/ וידאו, אבטחה, יישומים ניידים, טלפוניה ומערכות מחשוב. על לקוחות החברה, שהוקמה בשנת 1975,  נמנים מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשייה, הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד.

בינת תקשורת מחשבים מעסיקה מאות עובדים, ומביאה עמה לפרויקטים השונים את ניסיון האינטגרציה של חברות קבוצת בינת ואת יכולות פיתוח הטכנולוגיה של חברות קבוצת RAD. החברה היא שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, בהן:Cisco, VMware, Polycom ,Symantec, Dell, HP,  EMC, Microsoft, Juniper, McAfee  ו-RAD Group.

אתר החברה: www.bynet.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.