אופלי » Blog Archive » הספירה לאחור החלה


הספירה לאחור החלה

HUGO BOSS REGATTA

HUGO BOSS REGATTA

רגע לפני שמגיע הקיץ, בית האופנה HUGO BOSS (הוגו בוס) מציג דגמים חדשים בסדרת שעוני הכרונוגרף המוכרת REGATTA, המתהדרים בפונקציה החדשנית לסקיפרים ולשחיינים – מדידת הזמן לאחור

שעוני הקיץ החדשים מבית HUGO BOSS מתהדרים באלמנטים מתקדמים המותאמים לסקיפרים המשתתפים בתחרויות שייט או לשחיינים בתחרויות השחייה, כשהבולטת שביניהם היא פונקצית ה-Regatta, המאפשרת מדידת זמן לאחור. כך, ניתן לסנכרן את השעון עם הצפירה שמבשרת על תחילת התחרות, בכדי לא לפספס אפילו שבריר שנייה, והסקיפר יכול לעקוב אחר הזמן עד תחילת המרוץ וברגע שהמרוץ מתחיל, הכרונוגרף אוטומטית מופעל ומתחיל למנות את משך המרוץ.

השעונים החדשים עוצבו כך שיתאימו לגברים העוסקים בפעילות ספורטיבית בכלל, ובפעילות ימית ושייט בפרט, כך שבנוסף לפונקצית המדידה לאחור הם משלבים אלמנטים ספורטיביים נוספים, כמו: מנגנון הכרונוגרף (סטופר אנלוגי), טיימר, שעון מעורר (נשלט על-ידי הכפתור השמאלי) ועמידות במים עד לעומק של 100 מטרים. כמו כן, הם משלבים רצועות סיליקון מחוזקות, דקות ונוחות לענידה במיוחד, מחוגים הזוהרים בחושך ומתחת למים, זכוכית העשויה קריסטל מינרלית למניעת שריטות וקוטר אובר-סייז של 45 מ"מ.

HUGO BOSS REGATTA

HUGO BOSS REGATTA

בתי השעונים עשויים פלדת אל-חלד תוך שילוב טקסטורה בולטת של מרובעים, למראה ספורטיבי וגברי, ומוצעים באפור, כחול נייבי או שחור, בשילוב רצועות הסיליקון המתהדרות בלוגו המותג ומוצעות בצבע אפור, לבן או שחור.

 

 

מחיר: 3,999 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנטובחנויות השעונים המובחרות



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.