אופלי » Blog Archive » נחתם חוזה בין תעשייה אווירית ללוקהיד מרטין ליצור כנפיים למטוס הקרב F-35


נחתם חוזה בין תעשייה אווירית ללוקהיד מרטין ליצור כנפיים למטוס הקרב F-35

יוסי וייס, מנכ"ל התע"א: "התעשייה האווירית נוטלת חלק בפיתוח טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם האירוספייס הבינלאומי"

(מימין לשמאל) מר יוסי מלמד, מנהל מפעל להב של התעשייה האווירית ומר יאנג לה מנהל תכנית F-35 הישראלית בלוקהיד מרטין, בטקס הנחת אבן הפינה בתעשייה האווירית.

(מימין לשמאל) מר יוסי מלמד, מנהל מפעל להב של התעשייה האווירית ומר יאנג לה מנהל תכנית F-35 הישראלית בלוקהיד מרטין, בטקס הנחת אבן הפינה בתעשייה האווירית.

נמל תעופה בן גוריון, 23  באפריל 2013 נחתם חוזה בין התעשייה האווירית (תע"א) ללוקהיד מרטין לייצר כנפיים למטוס הקרב F-35. תע"א תתחיל לספק את הכנפיים בשנת 2015. משך החוזה הוא של כ- 10-15 שנים, עם פוטנציאל מכירות של 2.5 מליארד דולרים.

החוזה מהווה אבן דרך מרכזית בשיתוף הפעולה בין התע"א לחברה האמריקאית לוקהיד מרטין בנושא ה- F-35. שתי החברות החלו לאחרונה בהתקנה של קו ייצור בתע"א לבניית כנפי המטוס. התע"א תשקיע במערכות וטכנולוגיות מתקדמות ונדרשות לביצוע הפרויקט.

יוסי וייס, מנכ"ל תע"א אמר: "הסכם זה מהווה נקודת ציון חשובה עבור התע"א ומבטיח את מעורבותה של התע"א במטוסי הקרב המתקדמים. אני מברך על חיזוק הקשר עם לוקהיד מרטין, יצרן מטוסים חשוב ומוביל בעולם".

בטקס הנחת אבן פינה שנערך ב-22 באפריל בתע"א, אמר יוסי מלמד, מנהל מפעל להב בחטיבת כלי טייס צבאיים של התע"א, כי: "לתע"א ניסיון רב ומיומנות בייצור כנפיים, אנו מייצרים כנפיים למטוסי   F-16מתוצרת לוקהיד מרטין, ולמטוסי- 38-T עבור חיל האוויר האמריקאי".

"הסכם זה הינו ציון דרך חשוב בשותפות שיש לנו עם התעשייה האווירית", מציין סטיב אובריאן, סגן נשיא לפיתוח עסקי של תוכנית מטוס ה-F-35 בלוקהיד מרטין. "התעשייה האווירית מספקת מזה שנים רכיבים חיוניים לשלל הפלטפורמות של לוקהיד מרטין. השתתפותה בתוכנית מטוס ה-F-35 היא התפתחות טבעית ביחסינו".

 

 

התעשייה האווירית לישראל נמנית עם החברות הטכנולוגיות-תעשייתיות המובילות בישראל. החברה מוכרת כמובילה בינלאומית בפיתוח טכנולוגיות תעופה וחלל בתחום הצבאי והאזרחי כאחד.
התע"א מספקת לצה"ל וללקוחותיה הזרים פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ואיכותיים, כמענה למגוון צרכים ביבשה, בים, באוויר, בחלל  ובתחום של "הגנת המולדת". החברה מובילה בעולם במגוון טכנולוגיות מתקדמות הכוללות פיתוח וייצור מטוסים אזרחיים, הסבות, שדרוג, תיקון ותחזוקה של מטוסים אזרחיים וצבאיים, טילים, משגרים, לווייני תקשורת, לווייני תצפית ושירותי קרקע, מערכות אלקטרוניות, מערכות אוויוניקה, מכ"מים מתקדמים, חימוש מונחה מדויק וכלי-טייס לא מאוישים. למידע נוסף על תע"א:
www.iai.co.il

לוקהיד מרטין[NYSE: LMT]  היא חברה גלובלית מגוונת ביותר, העוסקת במחקר, תכנון, פיתוח, ייצור, שילוב ותמיכה של מערכות, מוצרים ושירותים בטכנולוגיה עילית. החברה מעסיקה כ-120,000 עובדים ברחבי העולם, והיקף המכירות שלה בשנת 2012 עמד על כ-47.2 מיליארד דולר.

ללוקהיד מרטין יש נציגות בישראל, ולה מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות היי-טק והתעשייה הביטחונית בארץ. למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com

בתמונה:
(מימין לשמאל) מר יוסי מלמד, מנהל מפעל להב של התעשייה האווירית ומר יאנג לה מנהל תכנית F-35 הישראלית בלוקהיד מרטין, בטקס הנחת אבן הפינה בתעשייה האווירית.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.