אופלי » Blog Archive » השקעה של 7.5 מיליון דולר בגיזמוקס של מעין ונצ'רס בהובלת קרן אטלס


השקעה של 7.5 מיליון דולר בגיזמוקס של מעין ונצ'רס בהובלת קרן אטלס

גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס. קרדיט: מעין ונצ'רס.

גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס. קרדיט: מעין ונצ'רס.

ישראל, עומר 22 באפריל 2013, חברת מעין ונצ'רס (ת"א: מעין) הודיעה כי חברת הפורטופוליו גיזמוקס, המובילה בתחום המרת אפליקציות HTML5 לארגונים השלימה סבב גיוס של 7.5 מיליון דולר בהובלת אטלס ונצ'ר ובעלי מניות קיימים. עוד הודיעה החברה על מינוי מנכ"ל חדש, מר יוג'ין קוזנצוב, אשר יחליף את מייסד החברה – מר נבות פלד שיתמנה לנשיא החברה, כחלק ממהלך שאמור להגביר את מכירותיה ומאמצי השיווק שלה מעבר לים ובעיקר בארה"ב. ג'ף פאנגן וכריסטופר לינץ', שותפים באטלס ונצ'ר, הצטרפו לדירקטוריון גיזמוקס.

גיא רוזן, יו"ר מעין ונצ'רס: "סבב  ההשקעה בהובלת אטלס ונצ'ר, לצד בעלי מניות קיימים, ומינויו של איש רב נסיון וקרדיט כיוג'ין קוזנצוב, מעידים על הפוטנציאל הכלכלי הרב הטמון בחברה ומבטיחים במידה רבה את פריצתה של החברה אל מעבר לים לשווקים פוטנציאליים של מיליארדי דולרים."

ג'ף פאגנן, שותף באטלס ונצ'ר: "ישנו מעבר נרחב של יישומים ארגוניים חיוניים ממודל השרתים המסורתי של מיקרוסופט למודל המבוסס על טכנולוגיות אינטרנט, מובייל ו-HTML5. על אף שמגמה זו ברורה ומתרחבת לכיוון יישומים הפונים ללקוחות סופיים, קיימת עדיין מגבלה עבור יישומים עסקיים מורכבים. גיזמוקס מציעה פתרון ייחודי, המתבסס על שנות פיתוח טכנולוגי והטמעות מוצלחות אצל לקוחות רבים."

כריס לינץ', שותף באטלס ונצ'ר, מוסיף: "אטלס ונצ'ר הובילה את ההשקעה בגיזמוקס על מנת ליהנות מהזדמנות בהיקף של מיליארדי דולרים הנובעת ממעבר לטכנולוגיית מובייל HTML5 באמצעות שימוש בפתרון המוביל בתעשייה. עם הנהגתו של יוג'ין, שכבר הוביל מעבר של ארגונים ליישומים מבוססי XML, אנו נרגשים להיות חלק מצוות זה."

גיזמוקס מספקת פלטפורמת HTML5 לבניית אפליקציות ארגוניות עשירות, אשר מבוססת על שני רכיבים: VisualWebGUI, מערכת 5HTML נפוצה לכתיבת ממשקי אינטרנט ומובייל עבור יישומים ארגוניים, ו- InstantCloudMove, המאפשרת מעבר של אפליקציות שרת-לקוח למודל HTML5 וענן. גיזמוקס היא פלטפורמת ה-HTML5 עבור ממשקי משתמש עשירים זהים לאלו של יישומים פנים-ארגוניים. בשונה מטכנולוגיות קיימות המשרתות יישומים צרכניים, הטכנולוגיה של גיזמוקס תוכננה מהתחלה לספק יכולות אבטחה, ניהול ופונקציונליות עשירה, הנדרשות מיישומים ארגוניים חיוניים.

כאמור, במקביל לגיוס ההון, מינתה גיזמוקס את יוג'ין קוזנצוב למנכ"ל. קוזנצוב ייסד את DataPower ושימש נשיא החברה, אשר התמחתה ביישומי SOA, ונרכשה על ידי IBM. לאחר מכן שימש בתפקיד בכיר ב-IBM, ולאחרונה גם הקים כמייסד-שותף ומנכ"ל את Abline, המובילה בתחום שמירת הפרטיות באינטרנט.

 

הרחבה על גיזמוקס:

בשני העשורים האחרונים חברות ואירגונים השקיעו מאות מיליארדי דולרים בבניה, בשימור ותחזוקה של מערכות לגאסי אירגוניות. עם זאת, לאור המעבר לטכנולוגית ענן ושימוש במכשירים ניידים כדוגמאת סמארטפונים וטבלאטים השימוש בפועל במערכות אלה מוגבל, בעיקר משיקולים של אבטחת מידע, מהירות ויכולת המרה של היישומים הותיקים לישומים אינטרנטים חדשים ומהירים.

הטכנולוגיה של גיזמוקס מאפשרת המרה מהירה של יישומים אירגוניים ישנים ליישומים חדשים, תוך שמירה על רמת אבטחה מקסימלית ומכאן השוק העומד בפניה הינו שוק ענק הצמא לפתרון אמיתי הנמצא בחזית הטכנולוגיה.

הפלטפורמה של גיזמוקס, Visual WebGui, מאפשרת המרת יישומים מיחשוביים-ארגוניים המותקנים מקומית, ליישומים אינטרנטיים גמישים, עם גישה למשתמשים רבים ממקומות שונים, בו זמנית. הגישה הינה מהירה ומאובטחת. שימוש בפלטפורמה של גיזמוקס משנה את עולם התוכנה כיוון שניתן להעביר יישומים קיימים לסביבת ענן המחשוב וסביבת SaaS (תוכנה כשירות) עם גישה דרך מכשירים נישאים, בשברירי אחוז מהזמן והעלות הנדרשים לעומת הפתרונות המקובלים היום. בנוסף הפלטפורמה של גיזמוקס מספקת רמת אבטחה מקסימלית ויישומים הנגישים מכל דפדפן או מכשיר סלולרי ללא צורך בהתקנה של תוספות כלשהן.

אודות גיזמוקס:

גיזמוקס, הפועלת בשוק החם ביותר בעולם התוכנה, פיתחה טכנולוגיה ומוצר מהפכני להמרה מהירה ואוטומטית של מערכות לגאסי אירגוניות וותיקות לעולם האינטרנטי החדש המוגדר כ  – Post PC era. באמצעות הטכנולוגיה של גיזמוקס ניתן לגשת למערכות האירגוניות מרחוק על ידי אפליקציות מאובטחות מבוססות  HTML5, בסמרטפונים ובטבלטים.

גיזמוקס זכתה לאחרונה בחוזים משמעותיים עם גופים מובילים בארץ ובעולם בתחום הפיננסי ובתחומים אחרים המעידים על עליונות הטכנולוגיה שפיתחה גיזמוקס. כך למשל הטכנולוגיה של גיזמוקס תשמש להמרות בבנק לאומי, בחברת אינטגרף הגלובלית, לקסיס נקסיס האמריקנית, טרק בייק האמריקנית ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.