אופלי » Blog Archive » מהדורת התכשיטים של קמרון דיאז


מהדורת התכשיטים של קמרון דיאז

טרילוגיית קמרון דיאז

טרילוגיית קמרון דיאז

לאחר שכיכבה כפרזנטורית שעוני המותג, השחקנית קמרון דיאז חברה למעצבי TAG HEUHER, שיתוף פעולה ייחודי שהוליד את טרילוגיית ה-LINK LADY, מהדורת תכשיטים מוגבלת ואלגנטית במיוחד לנשים

בשנים האחרונות ניכר כי קיים רצון בקרב מותגי השעונים המובילים לשלב "דם חדש" בעיצוב קולקציות השעונים, ולפיכך- מעבר לפנים היפות, מותגים רבים משלבים את הפרזנטורים שלהם בתהליך העיצוב והיצירה. על כן, נבחרה השחקנית קמרון דיאז, המככבת לאחרונה כשגרירה של מותג השעונים Tag Heuer, לקחת חלק בעיצוב הטרילוגיה, מהדורת התכשיטים החדשה והמוגבלת של המותג מתוך קולקציית Link Lady הכוללת צמיד, טבעת ושעון.

בעיצוב הטרילוגיה, דיאז בחרה להישאר נאמנה לסגנון העיצובי שמאפיין את סדרת השעונים Link Lady, הבולט בחיבורים ייחודיים של האות S, האות הראשונה במילים: STAR, SOPHISTICATION, SEDUCTION, STYLE. כך, את הפריטים במהדורה (המוצעת בציפוי זהב צהוב או בפלדת אל-חלד) מרכיבות חתיכות מתכתיות בצורת האות S. בכדי לבדל במקצת את שעון הטרילוגיה משאר שעוני Link Lady, השעון מתהדר בבית שעון העשוי מאם הפנינה, מה שמשווה לעונדות אותו מראה יוקרתי ואלגנטי במיוחד, ומאחוריו מתנוססת חתימתה של דיאז.

השותפות בין TAG Heuer לדיאז מוקדשת גם להעלאת מודעות לתוכניות המעצימות נשים, ביניהם UN WOMEN, ארגון הנשים של האו"ם האחראי לשוויון מגדרי ולהעצמת מעמד האישה, שהוקם ביולי 2010. "אני מלאת הערכה ש-TAG Heuer חולק את תשוקתי לתמיכה בנשים שאינן מסוגלות להגשים את מטרותיהן הבסיסיות, אך ורק בשל המגדר שלהן", לדברי דיאז.

השחקנית בת ה-40 ידועה בעיקר בזכות חיוך זוהר וביוגרפיה יוצאת דופן, שמיצבה אותה בליגת הכוכבים המקצועיים: היא טיפסה לפסגה כבר בסרטה הראשון "המסכה" בשנת 1994 שהפך אותה לכוכבת בין לילה, המשיכה ב"החתונה של החבר שלי", "משתגעים על מרי", "המלאכיות של צ'ארלי" ועוד, ומאז בחרה להשתתף בסרטים עצמאיים וקטנים, ביניהם "להיות ג'ון מלקוביץ'" ו"ראש מעל המים".

34,999 ש"ח לטרילוגיה (צמיד, טבעת ושעון)

 

להשיג בהזמנה בלבד ברשת פלאנט



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.