אופלי » Blog Archive » מלאנוקס משיקה מתאם ConnectX-3 Pro המאפשר רמות חדשות של ביצועים וסקלאביליות למחשוב ענן


מלאנוקס משיקה מתאם ConnectX-3 Pro המאפשר רמות חדשות של ביצועים וסקלאביליות למחשוב ענן

ConnectX®-3 Pro, פתרון הקישוריות הראשון בעולם עם מנועי התרת עומסים במחשוב ענן לרשתות overlay המאפשר את הדור הבא במחשוב ענן – Cloud 2.0

 

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 17 באפריל 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על השקת ConnectX-3 Pro, שבב וכרטיס הרשת הראשונים בתעשייה עם מנועי התרת עומסים התומכים ברשתותoverlay  וירטואליות, המשמשות לתשתיות ענן. תמיכת ה- ConnectX-3 Pro בהתרת עומסים בחומרה עבור VXLAN ו- NVGRE, מאפשרת לספקי ענן לבנות תשתיות גדולות עם ביצועים מובילים ועומסי מעבד נמוכים במיוחד, ובכך להקטין עלויות היישומים והגדלת ההחזר על ההשקעה (ROI) במחשוב ענן.

עד היום פתרונות קישוריות הגבילו את הסקלאביליות של תשתיות מחשוב וענן ומנעו מהן לתמוך במספר משתמשים ויישומים גדל באופן תמידי וממימוש ניידות משאבים בתוך הענן. כתוצאה, טכנולוגיות רשתות overlay חדשות פותחו על מנת לאפשר סקלאביליות של יישומים ומספר משתמשים, ומינהור (tunneling) של משאבים בענן. למרבה הצער, שימוש בטכנולוגיות הללו היה מוגבל לאור העומס הרב שנוצר על המעבד בניהול משאבי הענן. מתאם ה- ConnectX-3 Pro של מלאנוקס מממש את טכנולוגיות ה- overlay הללו בחומרת הקישוריות עצמה ובכך מאפשר למחשוב ענן ליהנות מסקלאביליות בלתי מוגבלת ומניידות המשאבים בלי להעמיס על המעבד.

בעזרת מנועי החומרה של ConnectX-3 Pro להתרת עומסי NVGRE ו- VXLAN, יכולות תשתיות מחשבו הענן לתמוך במספר גבוה יותר של משתמשים ויישומים, במקביל להקטין עלויות יישומים ולמקסם את ההחזר על ההשקעה. ConnectX-3 Pro הינו הבסיס לתשתית ענן וירטואלית בלתי מוגבלת וחדשה: דור ה- Cloud 2.0.

"בכדי לתת מענה לדרישות שירותי מחשוב הענן, ספקי מחשוב ענן חייבים להיות מסוגלים לנצל את מלוא יכולות התוכנות החדשות על מנת להרחיב את רשתות הענן שלהם מבלי להקטין את הביצועים או היעילות של התשתיות", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס. "עם ConnectX-3 Pro, ספקי מחשוב ענן יוכלו בקלות להרחיב ולהגדיל את הפעילות העסקית שלהם ולספק שירותים מוסיפי ערך במקביל לצמצום עלויות תשתיות הענן שלהם, ובכך להתחיל את העידן של Cloud 2.0.

ConnectX-3 Pro תואם לתוכנה ולחומרה של משפחת מתאמי ה- ConnectX-3 של מלאנוקס. ConnectX-3 Pro זמין החל מהיום לניסיון ויהיה זמין לשימוש במאי 2013.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.