אופלי » Blog Archive » דוחות גוגל: ההכנסות עלו ב-31%. "החברה תתמקד בגוגל-פייבר וגוגל-גלאס"


דוחות גוגל: ההכנסות עלו ב-31%. "החברה תתמקד בגוגל-פייבר וגוגל-גלאס"

ענקית החיפוש גוגל פרסמה הערב את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2013. גוגל התעלתה מעל תחזיות האנליסטים לרבעון, ואולם הרווחים נראו למשקיעים מעט מאכזבים בכל זאת. הכנסות החברה עלו ב-31% שהסתכמו במעט מתחת ל-14 מיליארד דולר.

הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון הראשון עמד על 3.48 מיליארד דולר, זאת בהשוואה לרווח של 3.39 מיליארד דולר בשנה שעברה. בשורה התחתונה הרווח הנקי של גוגל ברבעון הראשון של 2013 הסתכם ב-9.94 דולר למניה (סך הכל כ-3.35 מיליארד דולר) בהשוואה ל-8.75 דולר בשנה שעברה (כ-2.89 מיליארד דולר).

הרווחים מעסקי הליבה של גוגל גדלו ב-23% ברבעון הראשון והסתכמו ב-9.99 מיליארד דולר, זאת בהשוואה לרווח של 8.14 מיליארד דולר אשתקד. רווחים אלו לא כוללים את התשלום לגולשים בתחום מודעות גוגל.

במהלך מסיבת העיתונאים נתן לארי פייג', מנכ"ל גוגל, תחזית להמשך דרכה של החברה. לדבריו, החברה "מהמרת" ומשקיעה משאבים בהמשך פיתוחם של כרום, יוטיוב ואנדרואיד. פייג' אמר כי "חברות נוטות להרגיש בנוח בכך שהן עושות את אותו הדבר תמיד, עם כמה שינויים קטנים. זה רק טבעי לעבוד על הדברים שאתה כבר יודע. שינויים קטנים הופכים את הדברים לבלתי שמישים".

פייג' הזכיר את גוגל-פייבר כתחום שהחברה החליטה להשקיע בו ממשאביה. כמו כן הוא אמר כי גוגל כעת משווקת את משקפי-גוגל (גוגל-גלאס) החדשים למפתחים. "אני מקבל צמרמורת כאשר אני משתמש בטכנולוגיה של העתיד, וזה קורה עם גלאס".

לארי  פייג', מנכל גוגל. קרדיט: גוגל.

לארי פייג', מנכל גוגל. קרדיט: גוגל.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.