אופלי » Blog Archive » מג'יק חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם GigaSpaces הישראלית


מג'יק חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם GigaSpaces הישראלית

מג'יק תשלב במוצריה את טכנולוגיית מחשוב ה-In Memory Computing (IMC) שתבטיח את מוכנות לקוחותיה לעתיד

 

ישראל, אור יהודה, 17 באפריל 2013 – חברת מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לפיתוח יישומי מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת GigaSpaces, חלוצה בתחום הדור הבא של מחשוב וישומיי ענן עבור מערכות מידע חיוניות.

שיתוף הפעולה עם GigaSpaces משקף את מחויבותה של מג'יק לאספקת פתרונות המכינים ארגונים לעתיד ומשפרים את ביצועיהם. זאת, על רקע הדרישה הגוברת למחשוב 'ביג-דאטה' ומחשוב ענן, ולאור צמיחה מואצת בהעברה והתאמת התהליכים העסקיים לעבודה במכשירים ניידים. חברת GigaSpaces מספקת את פתרונותיה למאות ארגונים בכל העולם המעוניינים לשפר את יעילות וביצועי ה-IT, כולל ארגוני 'פורצ'ן 500' מתחומי השירותים הפיננסים, מסחר אלקטרוני, גיימינג מקוון וספקיות טלקום.

"אנו שמחים לשלב IMC במוצרי מג'יק. השילוב יקנה ללקוחותינו מוכנות לעבודה במודל מחשוב ענן ויאפשר להם ליהנות מיתרונות של ביצועים משופרים, יכולת גדילה וזמינות גבוהה שמביא עימו מחשוב IMC. כל זאת תוך מעבר חלק בין הטכנולוגיות ובעל עקומת למידה אפסית", אמר אייל פייפל, סמנכ"ל טכנולוגיות, מג'יק תעשיות תוכנה.

עדי פז, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ושיווק, GigaSpaces: "אנו שמחים על שילוב הכוחות עם שותפה בעלת חזון כמו מג'יק, המזהה את הערך שמביא עמו מחשוב IMC להתמודדות יעילה עם אתגרי IT קיימים ועתידיים. מג'יק היא אחת מחברות התוכנה הצומחות בתעשייה שעושות שימוש במחשוב IMC במוצריהן, ומקנות בכך ללקוחותיהם את האפשרות ליהנות מיתרונות ה-IMC תוך השפעה זעירה בלבד על היישומים הקיימים."

על פי דוח גרטנר המדרג את 10 המגמות הטכנולוגיות המובילות לשנת 2013- שפורסם ב31 בינואר 2013 – "השימוש הגובר בטכנולוגיות תשתית ליישומי מחשוב Computing In-Memory כמניע מוצרי חומרה ותוכנה מסוגים שונים יביא לאימוץ מהיר של טכנולוגיית מחשוב זו על ידי גופי IT מובילים הנמנעים מסיכונים."

 

 

אודות GigaSpaces

החברה היא חלוצה בתחום הדור הבא של אפליקציות ומחשוב ענן עבור מערכות מידע קריטיות. חברת GigaSpaces מספקת את פתרונותיה למאות ארגונים בכל העולם המעוניינים לשפר את יעילות וביצועי ה-IT, כולל ארגוני פורצ'ן 500 מתחומי השירותים הפיננסים, מסחר אלקטרוני, גיימינג מקוון וספקיות טלקום. www.gigaspaces.com

 

 

 

אודות מג'יק תעשיות תוכנה

מג'יק מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. הטכנולוגיה של חברת מג'יק והאסטרטגיה העסקית שלה זוכים להכרה ע"י אנליסטים מובילים בתעשייה. לחברה 15 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. למג'יק שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו –IBM. החברה הוקמה בשנת 1983 ומשרדיה נמצאים באור יהודה. http://www.magicsoftware.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.