אופלי » Blog Archive » YES השלימה את השלב הראשון בפרויקט מיחשוב אסטרטגי בשיתוף עם יעל תוכנה


YES השלימה את השלב הראשון בפרויקט מיחשוב אסטרטגי בשיתוף עם יעל תוכנה

קבוצת יעל שותפה לפרויקט במסגרתו מעלה Yes לאויר בימים אלה אפליקציית מובייל אשר תתמשק למערכת  ה- CRM של יעל תוכנה.  האפליקצייה תשמש את  אנשי המכירות של Yes הנמצאים בשטח

נתי אברהמי מנכ"ל קבוצת יעל

נתי אברהמי מנכ"ל קבוצת יעל

17 אפריל 2013,

yes השלימה את השלב הראשון בפרויקט REVOLUTION – פרויקט מחשוב אסטרטגי, שהחל לפני כשנה. במסגרת הפרויקט פותחה על ידי צוות הפיתוח של yes , אפליקציה היברידית ייחודית, אשר תשמש את אנשי מכירות של yes בתמיכה בתהליכי המכירה, באמצעות מכשירי הטאבלט שבידם. זאת, החל מקבלת הלידים לנייד, דרך אפשרות לנהל פגישות , יצירה, עדכון, ביטול, דיווח סטטוסים, הקמת הלקוח במערכות התפעוליות, תזמון מועד ההתקנה ודיוור המסמכים הרלוונטיים ללקוח. הפרויקט התחיל לפני כשנה השלב הראשון הסתיים בימים אלה והשלב השני צפוי להסתיים בבסוף רבעון שני  2013.

האפליקצייה הינה חלק מפרויקט אשר נועד ליצור חווית מכירה פרונטלית מושלמת. במסגרת הפרויקט אנשי המכירות הנמצאים בשטח יהיו מקושרים לתהליכי המכירה, שכבר קיימים ומוטמעים במערכת ה- MegaCenter של יעל תוכנה – מערכת  CRM המשמשת כיום את מוקד המכירות הטלפוני של yes. במסגרת הפרויקט פותחו על ידי יעל תוכנה מספר שירותים עסקיים בתחום פגישות ולידים על גבי מערכת ה- MegaCenter  של  יעל.

בשלב ב' של הפרויקט, שהחל בימים אלה והוא צפוי להסתיים בסוף רבעון שני  2013, תבוצע אינטגרציה בין מערכת ה- MegaCenter של יעל תוכנה אל מערכת "עץ מוצר" של YES- אשר מנהלת את קטלוג המוצרים והשרותים של yes. שלב זה יאפשר לסוכני השטח נגישות לקטלוג המוצרים והשירותים ויסייע לייעול תהליכי העבודה של הסוכנים ולמינוף השירות ללקוח הקצה.

רוני ברנוב, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בחברת yes : הפרויקט אפשר לנו לתת לאנשי המכירות חווית מכירה חדשנית ומתקדמת , או כמו שאומרים ב- yes "חווית מכירה גדולה מהחיים" .ב- yes קיימת חשיבות רבה לנושא שיתוף המידע בין אנשי המכירות בשטח ומוקד המכירות הממוקם במטה החברה. הסנכרון בין המערכות מאפשר לאנשי המכירות להיות מקושרים בזמן אמת למערכות התפעוליות.

אודות קבוצת יעל

יעל הינה קבוצת IT , המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה. הקבוצה, באמצעות חברות-הבת שלה, מתמחה ביישום ובהטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, בסביבות טכנולוגיות שונות, ביצוע פרויקטי אינטגרציה ופיתוח תוכנה על פי הזמנה, או על בסיס התמחות מקצועית, זאת לצד ניסיון רב שנים בשירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.  מתן שרות למערכים גדולי בתחומי החומרה. בין מגוון פתרונות התוכנה בהם מתמחה קבוצת יעל: פיתוח ומוצרי מדף (CRM, PLM, פיננסים), פרויקטים ופתרונות בתחום SOA ו- BPM, ECM ,  פתרונות בתחומי ניהול ידע ותובנה, חומרה ותשתיות, יישום והטמעה של  Oracle Applications, Outsourcing – יועצים ומיקור חוץ. קבוצת יעל מעסיקה מאות מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות. http://www.yaelsoft.com.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.