אופלי » Blog Archive » שירות חדש יאפשר לשמור את כל התמונות, באיכות המקורית ולהעבירה מאחד לשני, בשניות


שירות חדש יאפשר לשמור את כל התמונות, באיכות המקורית ולהעבירה מאחד לשני, בשניות

תשכחו את כל מה שידעתם על שיתופי תמונות ברשת

Pumpic-דף הבית

Pumpic-דף הבית

כמו רעיונות ופתרונות רבים, גם השירות של Pumpic החל בצורך אמיתי של היזמים, צלמים חובבים – לנהל את אינספור התמונות שהם מצלמים ואף מתויגים בהן בפייסבוק, באופן יעיל, נגיש, במהירות ובאיכות גבוהה של התמונה המצולמת. החברה מתכוונת לשנות לחלוטין את האופן שבו אנחנו מנהלים כיום את השמירה והשליחה של התמונות שאנחנו מצלמים ובכוונתה לייתר לחלוטין את הצורך בהתקנים ניידים לטובת העברת תמונות מאחד לשני. מאחורי Pumpic שני שותפים, איקו חסון וחי טאוב. השניים, מתכנתים ועו"ד בהכשרתם, הכירו בבית הספר למשפטים במרכז הבינתחומי ועם השלמת התואר וקבלת תעודת עריכת הדין, החליטו על הקמת החברה.

הפתרון שמציעה Pumpic, בשלב זה באמצעות שירות מבוסס web וממכשיר האייפון ובקרוב גם במכשירים תומכי אנדרואיד, מאפשר לאסוף תמונות השמורות במחשב האישי של הצלם ולשלוח אותן לכל נמען וכל מקום, בתוך שניות. השירות מתאפשר באמצעות התקנת אפליקציה במחשב האישי, סריקה מהירה מאוד של תיקיית התמונות והעלאתה לענן (מבוסס מיקרוסופט). באמצעות Pumpic ניתן לשלוח עד 10,000 תמונות כשכל תמונה במשקל 100 מגה.

צורך נוסף עליו עונה Pumpic הוא הרצון להשיג תמונות מתויגות בפייסבוק, באיכותן המקורית. מאחר ופייסבוק מורידים את כל המטה-דאטה (המידע הפנימי שנרשם בכל תמונה ומציין היכן, מתי ובאמצעות איזה מכשיר צולמה), ישנו קושי בהשגת התמונה המתויגת באיכותה המקורית. בעיה זו נפתרה עם פיתוח אלגוריתם ראיה ממוחשבת, שאף הוגש כפטנט ומסוגל למצוא בהתאמה של 1:1 את התמונה המקורית ומאפשר למצולמים לקבל עותק של התמונה בה הם מתויגים באיכות גבוהה.

החברה השלימה גיוס הון בשווי 700 אלף דולר מחממת THE TIME שבבעלות אילן שילוח וניר טרלובסקי, בניהולו של אורי ויינהבר ובשילוב המדען הראשי. המודל העסקי מתייחס ל-2 שירותי פרימיום עיקריים:

1. מתן אפשרויות גיבוי במחירים סימליים      לכלל המשתמשים;

2. שירות ייעודי לצלמים מקצועיים      שיאפשר להם לשמור באיכות גבוהה את כל התמונות שברשותם ולשלוח בפעם אחת, מאות      תמונות לנמענים.

חי טאוב: "הקמנו את Pumpic כדי לשנות את הדרך בה אנו עושים שימוש בתמונות דיגיטליות. כצלמים חובבים שמטיילים ומבלים הרבה, אנחנו גם מצלמים הרבה מאוד תמונות ופשוט נמאס לנו להשקיע כל כך הרבה מאמצים מסורבלים של מעבר ממחשב למחשב עם דיסק און קי ולחשוב כל הזמן על נפח התיקייה שהולך וגדל. עוד יותר נמאס עלינו הסרבול שבהעברת תמונות לחברים ובני משפחה. אנחנו מאמינים שבשירות החדש שפיתחנו אנשים יוכלו לשתף אחד עם השני את התמונות המשותפות או החוויות האישיות באופן הרבה יותר יעיל ומהיר והכי חשוב – מבלי לפגום באיכות התמונה עצמה".

pumpic - מסך שליחת אלבום

pumpic – מסך שליחת אלבום

 

 

 

איקו חסון: "אין סיבה שהעברת הקבצים תבוצע רק מהמחשב בבית ולכן אנחנו מאפשרים למשתמשים גישה לכל התמונות מכל מקום ושליחת תמונות ללא הגבלה באיכות המקורית. זהו בעצם הרעיון העומד בבסיס הקמת Pumpic – יצירת מערכת כוללת לכל הקשור בתמונות האישיות שלנו. בכוונתו לאפשר לכל אחד ואחת גישה לכל התמונות מכל מקום ומכל מכשיר (באמצעות אתר האינטרנט, טלפון חכם, טאבלט וכו'), שיתוף אמיתי של תמונות באיכות מקורית וללא הגבלה, והשגת התמונות שהמשתמש מתוייג בהן בפייסבוק באיכות מקורית באופן אוטומטי, ובחינם".

pumpic: קבלת אלבומים ותצוגת אלבומים

pumpic: קבלת אלבומים ותצוגת אלבומים

 

מימין- איקו חסון וחי טאוב יזמי pumpic

מימין- איקו חסון וחי טאוב יזמי pumpic

 

 

 

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.