אופלי » Blog Archive » פייט הגישה מסמכים לרשות לניירות הערך האמריקאית (SEC) עבור רישום מניות החברה למסחר בבורסה ראשית בארה"ב


פייט הגישה מסמכים לרשות לניירות הערך האמריקאית (SEC) עבור רישום מניות החברה למסחר בבורסה ראשית בארה"ב

בקרוב יירשמו מניות החברה למסחר בבורסת NYSE או בנאסד"ק

פתח תקווה, ישראל, 17 באפריל, 2013 – חברת כן פייט ביופרמה (ת"א:כנפב, OTC:CANFY), העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, הודיעה היום כי ביום 15 באפריל 2013 הגישה לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) מסמך רישום לא פומבי F-20 לשם רישום מניות החברה למסחר בבורסה ראשית בארה"ב  באמצעות ADR (American Depository Receipt), זאת בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים לכך מה-SEC, אשר החברה מעריכה כי צפויים להתקבל בקרוב. לאחר קבלת האישורים כאמור, ה- ADR Level 1 של החברה הנסחרים כעת בבורסה מעבר לדלפק בארה"ב (OTCBB), יתחלפו ב-ADR Level 2  וירשמו למסחר בבורסה רשמית מוכרת בארה"ב (בורסת NYSE או Nasdaq).

לאור הפיתוח הקליני המתקדם של תרופות החברה לשש התוויות שונות ולאור אבני הדרך הצפויות לחברה במהלך 2013, בכללן פרסום תוצאות בשלושה ניסויים קליניים: דלקת מפרקים שיגרונית, סינדרום העין היבשה ותוצאות ביניים בניסוי הגלאוקומה, דירקטוריון החברה והנהלתה רואים ברישומה למסחר של החברה בבורסה ראשית בארה"ב צעד חשוב. בנוסף, הליך זה יוביל להכרה בינלאומית ביכולותיה, הישגיה עד כה והתוכנית העסקית הייחודית של החברה ולהצפת ערך לחברה ולבעלי המניות.

הערכת החברה בדבר קבלת האישורים לרישום מה-SEC ומועדם, כוונת החברה לרשום את מניותיה לציבור בבורסה מוכרת בארה"ב, וכן המידע בנוגע אליהן כאמור, הינם מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, המבוסס על הציפיות הנוכחיות של החברה. התממשותו כצפוי או בכלל של המידע מושפעת מגורמים אשר לא ניתן להעריכם מראש והם אינם מצויים בשליטת החברה, לרבות עיכובים בקבלת האישורים מה-SEC, גורמי הסיכון המאפיינים את פעילות החברה ומצב שוק ניירות הערך בארה"ב ובישראל.

 

אודות כן פייט ביופרמה:

כן פייט ביופרמה בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א וה- ADR שלה נסחרים בבורסת ה-OTC  בארה"ב. החברה, שהחלה את פעילותה העסקית בשנת 2000 הוקמה על ידי פרופ' פנינה פישמן, חוקרת במרכז הרפואי רבין, וד"ר אילן כהן, עורך פטנטים ושותף בכיר במשרד עורכי הפטנטים ריינהולד כהן. פרופ' פנינה פישמן מכהנת כמנכ"ל החברה. החברה הוקמה על בסיס ממצאיה המדעיים של פרופ' פנינה פישמן ומתמקדת בפיתוח תרופות על בסיס מולקולות אשר נקלטות על ידי רצפטורים (קולטנים) של תאים סרטניים או דלקתיים ומעכבות את התפתחותם של תאים אלה. התרופה המובילה של החברה, CF101, נמצאת בפיתוח קליני מתקדם למחלות דלקתיות והתרופה השנייה, ה-CF102, מפותחת למחלות כבד הכוללות את סרטן הכבד ודלקת כבד נגיפית מסוג C. כן פייט הינה עתירת ניסיון קליני ועד כה מאות רבות של מטופלים השתתפו בניסויים הקליניים שביצעה החברה.

כן פייט העבירה את כל פעילות הפיתוח בתחום העיניים ל-OphthaliX Inc.

אודות OphthaliX:

חברת OphthaliX Inc היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות ב-Bulletin Board בארצות הברית (OTCBB: OPLI). OphthaliX עוסקת בפיתוח תרופות למחלות עיניים ומתרכזת כעת בפיתוח תרופת ה-CF101 למחלות סינדרום העין היבשה, גלאוקומה ואובאיטיס. כן פייט מחזיקה בכ-82% מהון המניות של OphthaliX.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.