אופלי » Blog Archive » מינוי חדש באורמד: סמנכל תפעול ופיתוח עסקי


מינוי חדש באורמד: סמנכל תפעול ופיתוח עסקי

אורמד  מחזקת את הנהלת החברה: 

מינתה את  ג'וש הקסטר  לשעבר מנהל תחום ה- In-Licensing  

בחברת ביוליין אר אקס

לסמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי של החברה

Josh Hexter

Josh Hexter

ירושלים, 16 באפריל 2013, חברת אורמד פרמאצטיקלס (NASDAQ: ORMP), החברה, המפתחת טכנולוגיה ייחודית למתן אוראלי של תרופות הניתנות כיום באמצעות זריקה בלבד, מחזקת את השדרה הניהולית של החברה. הודיעה היום על  מינויו של יהושע הקסטל לסמנכ"ל תפעול פיתוח עסקי של החברה.

 "ג'וש יהיה תוספת נהדרת ומשלימה לצוות ההנהלה של אורמד במיוחד לאור העובדה שאנחנו נכנסים לעידן חדש בניסויים הקליניים ובפעילויות שלנו", אמר מנכ"ל אורמד נדב קדרון.

למר ג'וש הקסטר  יותר מלמעלה מ-15 שנים של ניהול בתעשיית הביוטכנולוגיה תוך מחויבות למצוינות בתעשיית הביוטכנולוגיה בפיתוח ופעילות עסקיים. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מחלקת רכישת רישיונות In-Licensing  בחברת ביוליין אר אקס (סימול: ביול). במסגרת תפקידו זה נחשף על בסיס יומי להתפתחות וחידושים בתעשיית הביומד.

לג'וש הקסטר תואר B.A מאוניברסיטת ויסקונסין, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון.

אודות אורמד:

אורמד פרמאצטיקלס (www.oramed.com) הינה חלוצה טכנולוגית בתחום פתרונות הולכה אוראלית של תרופות וחיסונים הניתנים כיום באמצעות הזרקה. החברה נוסדה ב-2006 על בסיס מחקרים אשר בוצעו לאורך יותר מ-30 שנה על ידי חוקרים בעלי שם מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים. אורמד שמה לה למטרה לייצר מהפכה בתחום הטיפול במחלת הסוכרת באמצעות מוצר הדגל של החברה, גלולת אינסולין אוראלית (ORMD-0801) הנמצאת לקראת שלב 2 של הניסויים הקליניים תחת אישור IND של רשות הבריאות האמריקאית (ה-(FDA לביצוע הניסויים הקליניים הנדרשים בארה"ב, וכן באמצעות גלולה למתן אוראלי של תרופת ה- exenatide לטיפול בסוכרת סוג 2 ולהורמון GLP-1 אנאלוג ( ORMD-0901a GLP-1 analog;) הנמצאת לקראת ניסוי קליני שלב 2a. משרדי החברה ומרכז המחקר והפיתוח שלה ממוקמים בירושלים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.