קז'ואל לטיולים

MOTBLANC Night flight

30 ביולי 2012

מותג היוקרה MOTBLANC משיק לטיולי הקיץ את Night flight, סדרת תיקים חדשה לגברים עם חידוש מרענן בדמות צבעים בעלי נוכחות, השוברים את השחור המוכר.

הסדרה מובילה תפיסה חדשה הרווחת בקרב מעצבי המותג - להפיח רוח חדשה ומרעננת, על מנת לרכך מעט את מראה העור הקלאסי המוכר. החדשנות בסדרה החדשה נובעת משילוב הגמישות והפרקטיות שבבד העשוי משי או כותנה, עם בטנת הז'קארד היוקרתית. הבד בגוון הכחול ממנו עשויים התיקים בעל גימור PVD מבריק להגנה מפני מים, כתמים ושריטות, ומשלב רצועות עור עגל חומות.

MOTBLANC Night flight

המותג מציג סדרת תיקים בגוונים מודרניים של כחול וחום, בעלי קיבולת המותאמת גם לשימוש יומיומי אך גם לנסיעות בסופי שבוע, כך שניתן לארוז את הפריטים הדרושים בתיק מסוגנן אחד, מבלי להצטייד בתיקים נוספים. התיקים בעלי משקל קל יחסית, וכוללים כיסים פנימיים וחיצוניים, רוכסנים ממתכת ו-2 רצועות עור מתכווננות, לנוחות השימוש.

בין הפריטים הבולטים בסדרה, תיק נסיעות בעל כיס תחתון ורחב המיועד לאחסון נעליים ושני כיסים פנימיים המשמשים לאחסון הטלפון הנייד, או לכרטיסי האשראי, ואם תרצו - גם לכלי הכתיבה. תיקי היומיום בסדרה אמנם מוצעים בגודל קטן יותר, אך גם הם בעלי קיבולת נרחבת המתאימה לאחסון מחשב נייד, יומן וכו'.

MOTBLANC Night flight

כל הפריטים מגיעים בגוונים של חום וכחול ומשלבים את הכוכב האייקוני של המותג.

מחיר: החל מ-4,068 עד-7,858 שח'

ניתן להשיג בחנות הבוטיק של MONTBLANC בקניון רמת אביב ובחנות הבוטיק של המותג בכיכר המדינה