אופלי » Blog Archive » התעשייה האווירית רכשה הסכם מסגרת לכלי של HP Software


התעשייה האווירית רכשה הסכם מסגרת לכלי של HP Software

לוגו התעשייה האווירית.

חברת HP והתעשייה האווירית השלימו מהלך משותף, במסגרתו רכשה תעשייה האווירית הסכם מסגרת  לרישוי מערכות תוכנה של HP.  ההסכם החדש יאפשר ליחידות העסקיות השונות ולמשתמשים עצמם להיכנס לאתר מנוהל ולמשוך רישוי בהתאם לצרכיהם, תוך שמירה על בקרה מלאה וחיסכון בעלויות, בזמן ובכוח אדם. ההסכם כולל הדרכה ושירותי Premier.
הסכם  הרישוי החדש עונה לצורך הנרחב של התעשייה האווירית בכלים לבקרת איכות, לביצוע בדיקות ולניהול מחזור החיים של יישומים (ALM). בשלב ראשון יאפשר ההסכם למשתמשי הארגון משיכת רישוי עבור המוצרים Quality Center (QC/ALM), Unified Functional Testing (UFT), SiteScope (SIS) ו- Operation Mmonitoring ), עם אפשרות להרחבה עתידית לכלל מוצרי פרוטפוליו  HP Software.
הסכם הרישוי יתרום באופן משמעותי לתפעול יעיל של ניהול הרישוי בארגון ולשיפור הבקרה על המשתמשים ועל צריכת הרישוי – תוך מתן מענה לפרויקטים נקודתיים, צמצום התקורה התפעולית של היחידות השונות ושל הארגון ככלל, תמיכה בפיתוח פרויקטים בחו"ל ואפשרות להתפתחות טכנולוגית לכלים מתקדמים נוספים לבדיקות, ניטור וניהול.
הסכם הרישוי הינו לתקופה בת 3 שנים, עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות.
ורד בן עמי, מנהלת לקוח בחטיבת התוכנה של HP ישראל, מסרה כי "הניסיון הטוב של התעשייה האווירית עם כלי הבדיקות וניטור של  HP, לצד הקשר הטוב שהתפתח בין החברות לאורך שנים של שיתוף פעולה, הובילו לחשיבה משותפת על פתרון ייעודי אשר תואם לאופק ההתפתחות של הלקוח ומעניק לו גמישות רבה להתפתחות לצד חיסכון כספי מיידי ובטווח הארוך".



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.