אופלי » Blog Archive » רוית הדר מונתה לסמנכ"ל תפעול בפרודוור ישראל


רוית הדר מונתה לסמנכ"ל תפעול בפרודוור ישראל

רוית הדר. צילום: יחצ.

רוית הדר, 39, מונתה לתפקיד סמנכ"ל התפעול של חברת פרודוור ישראל, המתמחה ביישום והטמעת מערכות לניהול ארגוני המבוססות על Microsoft Dynamics ERP. הדר תדווח ישירות למנכ"ל פרודוור ישראל  איציק ג'יני.

במסגרת תפקידה, הדר תנהל את צוותי העבודה והפרוייקטים בפרודוור במטרה למקסם את יעילות ורווחיות החברה, על כלל פעילויותיה.

בתפקידיה הקודמים בפרודוור שימשה הדר כמנהלת מכירות ומנהלת פרויקטים ERP. קודם לכן שימשה כמובילה ומנהלת פרויקט Oracle Application.

להדר תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמרכז האקדמי רופין.

אודות פרודוור

חברת Prodware הינה כיום החברה המובילה בעולם ביישום מערכות ERP ו- CRM ממשפחת מוצרי Dynamics של חברת מיקרוסופט ומאחוריה ניסיון רב של למעלה מ- 1,250 הטמעות של מערכות, בכל המגזרים, ברחבי העולם. פרודוור ישראל היא שותף ה- Dynamics  הגדול בשוק הישראלי ומעסיקה למעלה מ- 150 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות IT , CRM, ERP, SharePoint, .NET, תשתיות ואבטחת מידע. בשוק הישראלי זכתה החברה 8 שנים ברציפות בפרס ה- Inner Circle  היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופט Dynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. לפרודוור  מעמד ייחודי של GSI ) Global System Integrator) מטעם מיקרוסופט. פרודוור ישראל מנוהלת על ידי איציק ג'יני. בין לקוחות פרודוור ישראל: דוראד, ISS ישראל, כצט, H&M, הולמס פלייס, פוינטר, גרפיקה בצלאל, א.ר.י ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.