אופלי » Blog Archive » פלטפורמת פיתוח היישומים AppBuilder של מג'יק הוטמעה ב-ABC, הבנק השלישי בגודלו בסין


פלטפורמת פיתוח היישומים AppBuilder של מג'יק הוטמעה ב-ABC, הבנק השלישי בגודלו בסין

ישראל, אור יהודה, 18 במרץ 2013 – חברת מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לפיתוח יישומי מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי Agricultural Bank of China (ABC), הבנק השלישי בגודלו בסין בחר בפלטפורמת ה- AppBuilder של מג'יק לשם פיתוח מערכות הליבה העסקית.

הפלטפורמה משמשת את הבנק לפיתוח אפליקצייה עסקית חדשנית שתיפרס בכל 24 אלף סניפי הבנק. בנק ABC הוא בנק מסחרי ציבורי עם יותר מ-395 מיליון לקוחות קמעונאיים. ABC דורג בשנת 2011 במקום השביעי ברשימה היוקרתית של "1,000 הבנקים המובילים בעולם" במונחי רווח.

האפליקציה החדשה תהווה רכיב מרכזי במערכות הבנק, תכלול יותר מ-20 אלף תוכניות ומאות אלפי רכיבי יישום, ועל פיתוחה עמל צוות תוכניתנים המונה כ-350 איש במשך שנתיים. תשתית הפיתוח המקיפה של ה-AppBuilder איפשרה ל-ABC פריסה קלה של האפליקציה בסביבות מורכבות ומגוונות הכוללות טכנולוגיות שונות ונפרדות, כמו IBM Mainframe, Microsoft Windows, קובול, C#_WPF, WSDL, DB2 ו-Sybase.

ליאנג בו-יינג, מנהל פרויקטים, ABC: "היה לנו צורך בפתרון רב עוצמה שיתמוך במאות מיליוני פעולות עסקיות מדי יום ויאפשר לנו בקרה מושלמת בפיתוח היישום לכל אורך הדרך. בפרויקטים גדולים וארוכי טווח, כמו זה, כל עיכוב הוא יקר מאוד. לא רק שה-AppBuilder ענה על דרישות המערכת שלנו, הוא גם איפשר לנו לעמוד בלוח הזמנים התובעני של הפרויקט."

אריק קילמן, מנכ"ל AppBuilder: "בנקים מסוג ABC, הצופים קדימה, מבינים כי איכות פעילותם טמונה באיכות הטכנולוגיה שברשותם. אנו גאים להיות פלטפורמת הפיתוח הנבחרת על ידי ABC כמו גם על ידי מוסדות פיננסיים מובילים אחרים בעולם ברשימת ה- Fortune 1000."

 

 

 

אודות Agricultural Bank of China

בנק Agricultural Bank of China (ABC) הוא אחד מספקי השירותים הפיננסים המשולבים המובילים בסין. באמצעות קו מוצרים עסקיים מגוון, רשת הפצה נרחבת ומערכת IT מתקדמת, מספק הבנק קשת שלמה של שירותי בנקאות מסחרית ללקוחות פרטיים, ארגוניים ומשקיעים, כמו גם ניהול השקעות, בנקאות השקעות, ניהול הון גלובלי, ניירות ערך, משכנתאות, כרטיסי אשראי, חשבונות מט"ח, הלוואות, מסחר במט"ח והסכמים לאומיים ובינלאומיים. נכון לסוף 2011, היו לבנק 395 מיליון לקוחות קמעונאיים –( ראשון מכל הבנקים המסחריים הגדולים) וכ-24,000 סניפים. הבנק הוא המלווה הגדול בסין במונחי נכסים. בנקABC  הונפק לציבור בשנת 2010 בהנפקת ה-IPO הגדולה ביותר בהיסטוריה. ב-2011 דורג הבנק במקום השביעי ברשימת 1000 הבנקים המובילים בעולם לשנת 2010 במונחי רווח לפני מס. www.abchina.com/en/

 

 

אודות מג'יק תעשיות תוכנה

מג'יק מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. הטכנולוגיה של חברת מג'יק והאסטרטגיה העסקית שלה זוכים להכרה ע"י אנליסטים מובילים בתעשייה. לחברה 14 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. למג'יק שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו –IBM. החברה הוקמה בשנת 1983 ומשרדיה נמצאים באור יהודה.http://www.magicsoftware.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.