אופלי » Blog Archive » Xilinx מכריזה על פתרונות לדור הבא של מרכזי הנתונים והרשתות החכמות


Xilinx מכריזה על פתרונות לדור הבא של מרכזי הנתונים והרשתות החכמות

Xilinx Solutions Across the Comms Infrastructure

Xilinx Solutions Across the Comms Infrastructure

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הכריזה על פתרונות שיסייעו למלא את החסרים המשמעותיים, ההולכים וגדלים, בהיצע ה-ASIC וה-ASSP המיועדים לדור הבא של מרכזי הנתונים והרשתות החכמות. כדי לתת מענה לפערים, מציגה זיילינקס לשוק תיק מוצרי SmartCORE™ IP הממנפים את ה-FPGAs המתכנתים, ה-SoCs וה-3D ICs של החברה. הפתרונות מיועדים ללקוחות שמעוניינים לייצר, לבדל ולפתח במהירות SDNs (רשתות מוגדרות תוכנה) ומרכזי נתונים חכמים ממוקדי-מארג. בנוסף, תיק המוצרים מתאים לפתרונות SONs (רשת ארגון עצמית) "מרובות פסים" עבור HetNets אלחוטיות מסוג LTE  ו-LTE Advanced ופתרונות 400G ו-Nx100G OTN בעלי יכולת עמידה בדרישות של זמינות גבוהה, קצב השהיות נמוך, ריצוד נמוך ואיכות שירות (QoS) גבוהה.

"ASICs ו-ASSPs ביישומים דוגמת OTN הולכים ונעלמים בקצב מפתיע בגלל העלות המאמירה של התכנון, השונות הרבה בדרישות ההתקנים והצורך ברמות גבוהות בהרבה של בינה והסתגלות", אומר קרישנה ראנגאסאיי, סגן נשיא ומנהל בחטיבת התקשורת העסקית בזיילינקס. "אנו רואים את אותן מגמות מתפשטות גם בקרב הדור הבא של מרכזי הנתונים והרשתות הקוויות והאלחוטיות. בנוסף , אנו שומעים מלקוחותינו שגם האפשרות של תכנון ציוד בשיטת "שיתאים גם לי" הולכת ונעלמת מהשטח".

ה-Xilinx® SmartCORE IP – בו משתמשים בשילוב עם ה-Zynq™-7000 All Programmable SoCs, FPGAs ו-3D ICs של החברה, מבוססים כולם על מעבד ARM. הפתרון מספק את הבסיס הטכנולוגי הנחוץ במטרה ליצור קשת רחבה ביותר של יישומיים מהדור הבא הנעים ממכשירי אבטחה למרכז נתונים ומתגי TOR (top-of-rack) מותאמים למשאב ועד למודמי backhaul ניידים יעילים במיוחד וציוד חכם לגישה קווית.

 

אודות Xilinx

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתכנונים של  מגוון יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי.  טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.

Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx ב-2011 הסתכמו ב- 2.37 מיליארד דולר. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות מפיצים, אבנט וניסקו ישראל. מנכ"ל  Xilinx העולמית –  משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: xilinx.com

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.