אופלי » Blog Archive » דיקומנו תשמש כשותף של חברת התוכנה האמריקאית SERVICE NOW שפתחה לפני מספר חודשים משרד מקומי


דיקומנו תשמש כשותף של חברת התוכנה האמריקאית SERVICE NOW שפתחה לפני מספר חודשים משרד מקומי

13 מרץ 2013, חברת דיקומנו  חתמה על הסכם עם הסניף הישראלי של חברת התוכנה האמריקאית   SERVICE NOW שנכנסה לפני מספר חודשים לישראל. על פי ההסכם תשמש דיקומנו כשותף וכזרוע ההטמעה והתמיכה של החברה בשוק המקומי.

דיקומנו בעלת ניסיון רב ביישום , פיתוח וביצוע פרויקטים בארגונים גדולים ביניהם, בנק פועלים, מיגדל, פניקס, כלל , פז , בתי הזיקוק, מפעלי ים המלח, קבוצת כלמוביל, צה"ל , משרד הביטחון, אמדוקס, שטראוס ועוד.

עם חתימת ההסכם עם SERVICE NOW הוקמה בחברת דיקומנו חטיבת פתרונות  SERVICE NOW, הכוללת אגף מכירות ואגף יישום הכולל מהנדסים מנוסים בתחום תהליכי ITSM .

חברת SERVICE NOW  נוסדה ב-2003 בסן דייגו ארה"ב והיא מתמחה בפתרונות ITSM בענן. החברה פועלת בתחום מערכות לניהול מערכות המידע  (ITSM) ומבוססת על ITIL V3 . החברה מספקת פתרונות  מבוססי  SaaS  המאפשרים אוטומציה של פעילות ה- IT .  ביוני 2012 הונפקה החברה בבורסה בניו- יורק על פי שווי חברה של 1.8 מיליארד דולר .

גילי סהר , מנכ"ל דיקומנו, מוסר: " שוק המערכות לניהול IT  צומח באופן משמעותי. מאחר וזוהי החברה הראשונה שנכנסה לתחום בטכנולוגיית ענן , אני מעריך כי נוכל לצבור נתח שוק גובר והולך. בדיקומנו נמצאים מיטב המקצוענים המשלבים יכולות יישום, פיתוח, אינטגרציה וניהול פרויקטים ההופכים את חטיבת SERVICE NOW בחברה לקבוצה איכותית. במשך השנים צברנו ידע ביעוץ למנהלי מערכות מידע ומהנדסי תשתיות סביב מתודולוגיית ITIL  . בימים אלה חתמנו חוזים עם חברות מובילות ואנו מתחילים ביישום המערכת.

 לימור אפיק, מנכ"לית SERVICE NOW בישראל אומרת: "בחרנו בדיקומנו כשותף בעקבות היכרות ארוכת שנים עם החברה ופעילותה המקצועית בתחום ה-ITSM. אני מאמינה כי שותפות זו תסייע לנו לבסס את מעמדנו בשוק המקומי ולנהל יחד פרויקטים מוצלחים."

אודות דיקומנו

Dicomano הינה חברת תוכנה העוסקת בפיתוח מוצרים משלימים וטכנולוגיות מתקדמות עבור סביבות ERP-SAP , המוצרים מותקנים באתרי הלקוח (בארץ ובחו"ל ) ומשולבים במערך הERP הארגוני כמערכות משלימות. החברה מספקת שירותי,פיתוח למגוון רחב של לקוחות קצה המפעילים מערכות SAP . דיקומנו מעסיקה עשרות מהנדסי פיתוח המשולבים בתפקידי מפתח בפרויקטי הקמת מערכת SAP-ERP.
עם לקוחות החברה נמנים: כלמוביל, שטראוס, שסטוביץ, בנק מזרחי, בנק הפועלים, מיגדל, אופיר אופטרוניקה, מי-עדן ועוד. אתר החברה: http://dicomano.biz/



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.