אופלי » Blog Archive » מוטורולה סולושנס משקיעה בחברת BriefCam


מוטורולה סולושנס משקיעה בחברת BriefCam

 

Or-Shraga Boaz: יוסי צבקר-צלם

בועז אור-שרגא. יוסי צבקר-צלם

ההשקעה תתמוך בהרחבת פעילות השיווק והמכירות של טכנולוגיית Video Synopsis  של BriefCam ברחבי העולם

 

 

 

מוטורולה סולושנס, באמצעות זרוע ההשקעות שלה, מוטורולה סולושנס ונצ'ר קפיטל (MSVC) הודיעה על השקעה בחברת BriefCam, מפתחת וספקית של פתרונות Video Synopsis ליצירת תקצירים של סרטי ווידיאו המאפשרים סקירה מהירה של סרטי ווידיאו, ניתוחם ויצירה מהירה של מפתח עניינים (אינדקס). הכסף שגויס ישמש להרחבת פעילות השיווק והמכירות של BriefCam ברחבי העולם.

 

 

Video Synopsis הינו פטנט רשום של חברת BriefCam המאפשר צפיה מהירה בתצלומי וידאו – עם אינדקס לוידיאו המקור, בין אם שידור חי ובין אם ארכיון – לטובת ניטור אירועים מידי, זיהוי פלילי ואיתור ראיות.

 

 

הפתרונות של BriefCam עונים כיום על צורך עולמי, שלא הוצע לו עד עתה מענה, לסרוק במהירות קבצי ווידיאו, לחקור אותם, לזהות בהם אירועים ולהפעיל צעדי תגובה בזמן אמת. טכנולוגית Video Synopsis עטורת הפרסים ומוגנת הפטנטים של החברה מאפשרת למשתמשים להמיר שעות רבות של אירועים מצולמים בווידיאו ל-"בריף" קצר שניתן לצפייה תוך דקות.

 

 

לקוחות BriefCam כוללים גופי משטרה, צבא, בקרת גבולות וכן גופי שיטור ואבטחה עירונית, נמלי תעופה, נמלי ים, רכבות, בנקים, ניהול בניינים, רשתות שיווק ועוד.

 

 

זו ההשקעה השנייה של מוטורולה סולושנס בישראל וההשקעה השלישית של החברה בתחום ניטור הווידיאו מאז פיצולה של מוטורולה לשתי חברות:  מוטורולה מוביליטי ומוטורולה סולושנס בתחילת 2011.

 

 

"אנחנו בוחנים מגוון חברות בתעשיית ההייטק הישראלית, בפרט בתחום הטכנולוגיות לבטחון הציבור" אמר בועז אור-שרגא, מנהל קרן ההשקעות של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC). "שמחנו למצוא השקעה כמו BriefCam ולהגביר את החשיפה שלנו לתחום הוידיאו. הגידול המשמעותי בכמות נתוני הוידיאו הנאספים מדי שנה מספק הזדמנויות חדשות לתחום ביטחון הציבור ולתעשיות נוספות, על כן אנו שמחים על הזדמנות זאת"

 

 

"BriefCam מברכת על הצטרפותה של קרן ההשקעות של מוטורולה סולושנס כמשקיעה ושותפה אסטרטגית" אמר דרור איראני, מנכ"ל ונשיא BriefCam. "תקוותנו היא שהניסיון של  מוטורולה סולושנס והנוכחות הגלובלית שלה יפתחו הזדמנויות חדשות בפני BriefCam בתחומים כגון ביטחון הציבור, שיטור ואבטחה עירונית, כמו גם ארגונים ורשתות קמעונאיות. אנו צופים כי נוכחותה הגלובלית של מוטורולה סולושנס תסייע ל-BriefCam בהאצת החדירה לאזורים גיאוגרפיים חדשים שבהם לא היינו פעילים עד כה."

 

 

 

אודות מוטורולה סולושנס

 

מוטורולה סולושנס היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת ליישומים עסקיים וקריטיים, המשמשים לקוחות ארגוניים וממשלות. באמצעות חדשנות פורצת-דרך וטכנולוגיות תקשורת מתקדמות התבססה החברה כמובילה עולמית המאפשרת ללקוחותיה להיות במיטבם ברגעים הקריטיים, המשמעותיים ביותר. מוטורולה סולושנס נסחרת בבורסת ניו יורק תחת התג "MSI".

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.