אופלי » Blog Archive » סרגון חשפה את פתרון הרדיו FibeAir IP-20C בתערוכת MWC2013


סרגון חשפה את פתרון הרדיו FibeAir IP-20C בתערוכת MWC2013

עירא פלטי. צילום: יחצ סרגון.

סרגון הישראלית חשפה לראשונה בתערוכת MWC 2013 את הפתרון החדש FibeAir IP-20C וזכתה להתעניינות גבוהה. לדברי החברה, FibeAir IP-20C הוא מוצר חדשני המאפשר קיבולת גדולה פי 4 מפתרונות מתחרים.

סרגון נטוורקס, הספקית המתמחה בפתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי), הציגה בתערוכת MWC 2013 לראשונה בפעולה את פתרונות הרדיו – FibeAir IP-20C עליהם הכריזה לפני כחודשיים. המוצר החדש נועד לאפשר למפעילות רשתות סלולריות מהדור הרביעי תכנון רשת יעיל לטווח ארוך. FibeAir IP-20C  הוא הרדיו-מיקרוגל היחיד המאפשר תעבורת נתונים בקצבים מהירים הדומים לאלו של סיבים אופטיים, באמצעות קופסה בודדת וקומפקטית. יעילות זו מתאפשרת בזכות טכנולוגיית הליבה הכפולה פורצת הדרך של סרגון. טכנולוגיה זו מציבה רף חדש לניצול יעיל של תדרי תקשורת וקיבולת של שני גיגה-ביטים על-גבי ערוץ תדר בודד – קיבולת הגדולה פי ארבע בהשוואה למוצרים מתחרים.
המוצר החדש שפותח על בסיס שבבי המודם והרדיו פורצי הדרך של סרגון, הינו הקפיצה הבאה בחזון ה-Holistic HetNet Hauling (3H) של סרגון, המגדיר מחדש קישוריות אלחוטית ברשתות הטרוגניות. הפתרון, שנבחן בימים אלה אצל לקוחות נבחרים, יוצע לכלל הלקוחות החל ברבעון הראשון של 2013.
בסרגון מדווחים על התעניינות גבוהה של בפתרון החדש על ידי נציגי מפעילות רשתות הסלולר בתערוכה, אשר הגיעו לראות את הפתרון פועל. "לאחר הצגת הפתרון בפעולה, נציגים רבים של מפעילות אמרו לנו כי הם מעוניינים לבחון לעומק את הפתרון החדש של סרגון כיוון שהוא מציב רף חדש למערכות רדיו מיקרוגל ומהווה אלטרנטיבה אמיתית, יעילה ומשתלמת בהשוואה לפתרונות המבוססים על סיב אופטי".
סרגון, המשרתת כיום מספר גדל והולך של חברות תקשורת, מתכננת את מוצריה על מנת לענות על תרחישי backhaul ו- fronthaul מתקדמים לדור החדש של רשתות הטרוגניות (HetNet).
"סרגון שוב משנה את חוקי המשחק ומציבה רף גבוה בתעשייה עם עוד מוצר מהפכני", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנחנו ממשיכים כל הזמן לאתגר את חסמי הטכנולוגיה על מנת לאפשר ללקוחותינו להעביר גיגה-ביטים של מידע על גבי רשתות התקשורת האלחוטיות שלהם. בעזרת השבבים שאנו מפתחים בעצמנו, אנחנו ממשיכים לחדש ומביאים פעם אחר פעם את המוצרים הטובים ביותר לכל שוק ולכל מבנה רשת".
על ביתן סרגון ב- MWC 2013
סרגון עיצבה את הביתן שלה בקונגרס המובייל הבינלאומי בברצלונה, ברוח הפרדיגמה החדשה שהיא מובילה  – Holistic Hetnet Houling (רשתות תקשורת הטרוגניות, הוליסטיות). הביתן של סרגון עוצב כאזור אורבני כאשר בין גורדי השחקים וקרנות הרחוב, הוצבו המוצרים החדשים של סרגון התומכים באזורים אורבאניים ומציעים אינספור ארכיטקטורות להקמת רשתות תקשורת הטרוגניות, בהתאם לפרופיל של כל עיר ולצרכים של כל מפעילת סלולר. בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה בחברה, יכולה היום סרגון לרשת אזורים אורבאניים, ברשת תקשורת מבוססת רדיו – מיקרוגל, המתאפיינת בקיבולת של שני גיגה-ביטים על גבי ערוץ תדר בודד, קיבולת הגדולה פי ארבע בהשוואה למוצרים מתחרים. הרשת של סרגון מאפשרת תעבורת נתונים בקצבים הזהים לאלו של סיבים אופטים אך בעלות נמוכה בהרבה מפריסה של רשת סיבים.

אודות סרגון

סרגון נטוורקס הינה הספקית הבינלאומית המתמחה והמובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) – פתרונות תקשורת בקיבולת גבוהה, לרשתות אלחוטיות מתקדמות. סרגון מציעה מגוון רחב של פתרונות Backhaul  אלחוטיים חדשניים ומוכחים. הפתרונות של סרגון נועדו לאפשר למפעילות סלולריות ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלויות אחזקתן.
לסרגון משרדי מכירות ברחבי העולם ועל לקוחותיה נמנות מאות ספקיות תקשורת ורשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות. בין לקוחותיה: בזק, סלקום, נוקיה, Telefonica, ,AT&T, Hutchison, 3 KPN, Tata America   , Movil, Telenor, Belgacom ו-Telcel.

ב- 2011 רכשה סרגון את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל, עם למעלה מ-60 שנות ניסיון בעיצוב פתרונות RF. מטה החברה בתל-אביב והיא מעסיקה כ- 1,200 עובדים ברחבי העולם.

MWC 2013:



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.