אופלי » Blog Archive » חברת הסטארטאפ POMM מציגה בברצלונה 2017: כספת מידע אישי לנייד


חברת הסטארטאפ POMM מציגה בברצלונה 2017: כספת מידע אישי לנייד

הפתרון עונה על הבעייתיות של אבטחת מידע בעידן הענן וריבוי המכשירים האישיים, זליגת מידע וגניבת מידע – ובעיקר בארגונים גדולים

חברת POMM היא סטארטאפ ישראלי של 7 עובדים שיושב בלוד, היא הוקמה ב-2011 ונמצאת בגיוס הון בימים אלה באמצעות RegA+ – הליך מיוחד בארה"ב שאושר רק לפני שנתיים על ידי ממשל אובמה. אנשי החברה פיתחו את טכנולוגיית POMM (Privacy On My Mind) – פתרון תוכנה וחומרה ייחודי מוגן פטנטים.

 

למעשה, בזמן שכל העבודה היום עוברת לענן, הצוות של POMM מבין את הבעייתיות של אבטחת מידע, זליגת מידע וגניבת מידע – ובעיקר בארגונים גדולים, ולכן החליט לפתח פתרון פיסי שיחזיר את הסייבר חזרה לידי המשתמש.

תמונת המוצר

תמונת המוצר

מדובר בכיסוי שמשמש ככספת מידע לנייד עם מספר רמות ומנגנוני אבטחה, וכן מונעי נוזקות ורוגלות. הוא מצוייד במעבד עצמאי ועוצמתי, המאפשר לייצר הפרדה מוחלטת מהאינטרנט. במימד הפיסי הישיר, מוגן הכיסוי מחדירה למידע באמצעי אבטחה ביומטרית מתקדמת של זיהוי פנים וזיהוי טביעות אצבע.

 

המשתמש מעביר לכיסוי את כל אנשי הקשר, מיילים, תמונות, קבצים שאתה רוצה לשמור ללא אפשרות גישה, וכך נמנעת האפשרות להגיע למידע ששמור שם – לא מהאינטרנט ולא פיסית מהטלפון עצמו.

 

הפתרון לא רק שלא נוטל סוללה וזיכרון, אלא אף מספק חיי סוללה נוספים ומאריך את חיי הסוללה של הטלפון, וכן כולל זיכרון של 256 ג'יגה לצורך שמירת קבצים, סרטונים ותמונות.

אתר החברה: http://privatepomm.com/



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.