אופלי » Blog Archive » חברת ASUS משיקה סמארטפון תומך מציאות מדומה


חברת ASUS משיקה סמארטפון תומך מציאות מדומה

בתערוכת CES , שנערכת מדי שנה בלאס וגאס שבארה"ב, בחרה חברת ASUS , ענקית המחשוב והטכנולוגיה להשיק מספר מוצרים חדשים ומפתיעים תחת הכותרת: Zennovation. בין המוצרים החדשים: סמארטפון התומך במציאות מדומה (VR) ורבודה (AR), סמארטפון המצויד במערכת מצלמה כפולה ובמחשב נייד מסדרת זנבוק היוקרתית – ASUS UX490.

ASUS Zenfone AD

ASUS Zenfone AD

בין ההשקות החדשות שנחשפו במסגרת תערוכת CES, הפתיעה חברת ASUS  עם הסמארטפון החדש: ASUS Zenfone AD, הסמארטפון הראשון בעולם, שתומך במערכות טנגו ו – DayDream – מציאות מדומה (VR) ובמציאות רבודה (AR). המכשיר כולל סט של חיישני "ראייה ממוחשבת", תוכנה אשר מקנה לה את היכולת לפרש תמונות, קטעי וידאו, חלל ותנועה ועוד. כדי להפוך את הסמארטפון הזה לאחד החזקים בעולם, הוא מופעל על ידי מעבד 821 Snapdragon עם זיכרון בנפח של RAM  6GB.

ASUS Zenfone AD

ASUS Zenfone AD

חברת  ASUS השיקה גם את הסמארטפון Zenfone 3 Zoom, המצויד במערכת מצלמה כפולה, של 12 מגה פיקסל כל אחת. הסמארטפון מגיע עם סוללה של 5000mAh, והוא הדגם הדק ביותר שקיים עבור סוללה זו (7.9 מ"מ). המכשיר מופעל על ידי מעבד עוצמתי מבית ™Qualcomm® Snapdragon.

ASUS Zenfone AD

ASUS Zenfone AD

ASUS Zenfone AD

ASUS Zenfone AD

בנוסף השיקה החברה גם את המחשב הנייד מסדרת זנבוק היוקרתית – דגם UX490 בעל מסך בגודל 14 אינץ'. עובי המחשב הנייד הנו 12.9 מ"מ ומשקלו 1.1 קילוגרם בלבד (!). הדגם מציע מגוון רחב מאוד של תכונות מצוינות, כולל מעבד הדור השביעי החדש של אינטל, תצוגה ברזולוציית FHD (1920×1080), הוא מצויד ב- GB16 של זיכרון RAM LPDDR3 ואחסון עד 1TB PCIe SSD, מגיע עם 3 יציאות USB Type-C וכן אפשרות חיבור של שני מסכי 4K UHD חיצוניים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.