אופלי » Blog Archive » כל הקבצים, מכל השירותים, מאוחסנים במקום אחד: AVAILO טכנולוגיות גייסה חצי מיליון דולר ממשקיעים פרטיים


כל הקבצים, מכל השירותים, מאוחסנים במקום אחד: AVAILO טכנולוגיות גייסה חצי מיליון דולר ממשקיעים פרטיים

השירות שפיתחה החברה מסנכרן ומאחסן אוטומטית קבצים מהמחשב האישי ומכל שירותי הענן הנפוצים ג'ימייל, גוגל-דרייב, דרופ-בוקס ועוד.

AVAILO טכנולוגיות בע"מ, מפתחת ומשווקת שירות ענן חדשני לניהול מסמכים, עבור משתמשים פרטיים, עסקיים וארגוניים, מודיעה היום (ב') כי השלימה סבב גיוס הון של כחצי מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. גיוס ה-Seed נועד לתמיכה בהשקת המוצר והחברה צפויה לצאת לסבב גיוס ראשון ברבעון הקרוב.

AVAILO מפעילה שירות ענן "המושך" בזמן אמת את קבצי המשתמש מכל מקום בו הם נמצאים: חשבונות אימייל, שירותי ענן למיניהם, שירותי אחסון אחרים, מחשבים אישיים ושירותי ניהול תוכן ארגוניים – אלו נשלחים אל חשבון המשתמש ב- AVAILOבו הם מאוחסנים לטובת גישה מהירה ופשוטה, הבנת ההקשרים בין כל הקבצים ושיתוף מהיר ונוח.

Documents Feed – גישה פשוטה ואינטואיטיבית למסמכים

המשתמשים מקבלים את כל הקבצים לפי סדר הגעתם לתוך ה-Documents Feed כך שחוויית הגישה למידע דומה לדרך בה אנו רגילים לראות Feed ברשתות חברתיות, כמו גם הודעות בזמן אמת על קבלה או עדכון מסמכים. אל ה-Documents Feed ניתן לגשת בכל עת מהטלפון החכם או המחשב האישי. ה-Documents Feed של AVAILO הוא המקום בו המשתמש מחפש, משתף ומתייג קבצים. הטכנולוגיה הייחודית למעקב וקישור מסמכים לנושאים משותפים והשימוש ב- Feed, מאפשרים למשתמש לחפש, לקבל מידע על ההקשרים בין קבצים שהגיעו ממקורות שונים, הקשר שלהם לנושאים משותפים, לעקוב אחר גרסאות המסמכים, לתייגם לנושאים פרטיים ועסקיים ולשתף אותם עם קבוצות או משתמשים בודדים. משתמש המשתף מסמך יקבל דווח בזמן אמיתי על קבלת המסמך א פתיחתו ע"י הנמען.

"לפני מספר שבועות עלתה האפליקציה לחנות ITunes וכבר יש משוב מאוד חיובי מהמשתמשים", אמר דרור סופר, מנכ"ל החברה, "אנו מודים למשקיעים על תמיכתם המאפשרת לנו להשיק את השירות בשוק הבינלאומי ולמצבו כשירות מוביל למשתמשים פרטיים וארגוניים".

AVAILO מציעה את שירות הענן שלה במספר גרסאות: גרסה למשתמש הפרטי המאפשרת 10 גיגה-בייט למשתמש הפרטי ללא עלות, וגרסאות בתשלום למשתמשים העסקיים והארגוניים.

הגרסאות העסקיות של AVAILO מתחברת למערכות מידע ארגוניות כמו Salesforce ו- SharePoint של מיקרוסופט, מאפשרות לקבל את כל המידע ממערכות אלה על ה-Feed של AVAILO, ומאחזרות באופן אוטומטי מידע רלוונטי ישירות למערכות ארגוניות אלה. שימוש בשירות AVAILO בארגונים ירחיב ויטייב את המידע המאוחסן במערכות הארגוניות באופן שקוף למשתמש הסופי.

אפליקציות לאייפון ולמחשב האישי ניתן להוריד מאתר החברה: www.availo.me, וכמובן מחנות האפליקציות של אפל ITunes.

 

אודות AVAILO:

AVAILO הוקמה בתחילת 2014 על ידי היזמים עמי מרואלי ודרור סופר, שניהם בעלי עבר עשיר בעולם העסקי-טכנולוגי, אשר ניהלו מיזמים רבים ומגוונים בתחום. בעולם של ריבוי פלטפורמות ושירותים, ניהול ואחסון הקבצים הפך למסורבל מאוד בשנים האחרונות – הטכנולוגיה שפותחה בחברה נועדה לסייע בארגון הכאוס לטובת אחסון, גישה ואיתור מהיר של קבצים בכל עת. השירות של AVAILO מאחסן אוטומטית קבצים מהמחשב האישי ומכל שירותי הענן הנפוצים ג'ימייל, גוגל-דרייב, דרופ-בוקס ועוד ומאפשר ניהול אופטימלי שלהם. החברה מונה כ-10 עובדים ומשרדיה ממוקמים בחולון.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.