אופלי » Blog Archive » החממה הטכנולוגית של אלביט מערכות בבאר שבע, אינקוביט, תשקיע בחברת הננו-טכנולוגיה סנס


החממה הטכנולוגית של אלביט מערכות בבאר שבע, אינקוביט, תשקיע בחברת הננו-טכנולוגיה סנס

אינקוביט, החממה הטכנולוגית של אלביט מערכות בבאר שבע, תשקיע שניים וחצי מיליון שקלים בחברת הננו-טכנולוגיה "סנס" (Cluster Engineered Nano Space – CENS), העוסקת בתחום הננו-חומרים.

סנס מפתחת חומר ננו- טכנולוגי חדיש המשפר את הביצועים של סופר קבלים וסוללות ליתיום יון. שיטת ייצור החומר החדשנית תעשה שימוש בפחם פעיל בשילוב עם צינוריות ננו פחמניות CNT, לקבלת מבנה בעל תכונות הולכה חשמלית, הולכה טרמית גבוהה ודחיסות אנרגיה חשמלית גבוהה.

אינקוביט מאפשרת בהשקעותיה ערך מוסף וייחודי בזכות הסינרגיה הטכנולוגית לתשתיות ולמו"פ באלביט מערכות. סנס תפעל בצמוד לקבוצת הסופר קבלים של אלביט מערכות, המנהלת מזה מספר שנים פעילות מחקרית ועסקית אינטנסיבית בתחום הננו חומרים. הפעילות המשותפת תתבצע כבר משלבי הפיתוח במטרה ליצור יתרון תחרותי.

מיכאל ברומפמן, יזם ומנכ"ל סנס אמר: "אני שמח על ההשקעה בחברה ורואה באפשרות לפעול מול קבוצת הסופר קבלים של אלביט מערכות, כולל השימוש במעבדות ובמתקנים נוספים הזדמנות המעניקה ל"סנס" ערך גדול וייחודי הן בידע והן בתהליך הפיתוח לתוצאות הרצויות".

דר' ניילס פליישר (דר' לננו חומרים ממכון ויצמן) מומחה בעל שם בתחום הסוללות יכהן כסמנכ"ל פיתוח העסקי בחברת סנס.

בנוסף, תעסוק CENS  במוצר נוסף המבוסס על אותו פיתוח טכנולוגי ואשר ישמש לשיפור סוללות ליתיום יון. החברה תפעל בתחום זה מול חברת "תדיראן סוללות" על מנת לבדוק את ביצועי תוצריה הגולמיים בתחום.

אודות החממה הטכנולוגית אינקוביט:

אינקוביט היא חממה טכנולוגית הנמצאת בבעלותה המלאה של אלביט מערכות ושוכנת בפארק המדע שבבאר שבע. החממה פועלת לקידום היזמות הטכנולוגית ומתכוונת להשקיע בשמונה השנים הבאות במיזמים שיעסקו בתחומים סינרגטיים לתחומי עבודתה של אלביט.

אינקוביט בוחנת את הזדמנויות ההשקעה על בסיס טכנולוגי, בשלות, חדשנות וסינרגיה טכנולוגית לאלביט מערכות. ככלל, משקיעה אינקוביט במיזמים אזרחיים. הפניות לחממה מתפלגות לתחומים הבאים: תקשורת, סיייבר, אופטיקה, מערכות הדמיה/ ראייה, ננו טכנולוגיה, מכשור רפואי ועוד. ההשקעה של אלביט מערכות בחממה הינה חלק ממדיניות החברה להשקיע כעשרה אחוזים ממכירותיה במחקר ובפיתוח.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.