אופלי » Blog Archive » סאנדיסק מכריזה על הקונקט – קו מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים לבעלי סמארטפונים וטאבלטים


סאנדיסק מכריזה על הקונקט – קו מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים לבעלי סמארטפונים וטאבלטים

גיבוי, אחסון ושיתוף תכנים – בלי אינטרנט ובלי כבלים

אתם באוטו בדרך לאילת. הילד הגדול מנדנד שהוא רוצה סרט, אבל לא מצוייר. הקטן רוצה מצויירים. הבעל רוצה להאזין למוסיקה מרגיעה. אין בעיה. לחיצה קטנה על הקונקט החדש של סאנדיסק וכל אחד מקבל את מבוקשו. הגדול 'מושך' אליו את הסרט שרצה לאייפון. הקטן מקבל את בובספוג היישר לטאבלט והבעל 'מושך' לסמארטפון שלו את הדיסק האחרון של שלומי שבן. בהפסקה, את יכולה גם להציץ במדריך הצמחים שדאגת לאחסן מראש על הקונקט המשפחתי. מה שבטוח. שום דבר לא מעמיס על המכשיר האישי הנייד, ולהיפך, כשרוצים לפנות מקום על הסמארטפון העמוס תכנים – ניתן להעביר אותם בקלות רבה אל הקונקט.

 

Connect Wireless Media Drive

Connect Wireless Media Drive

 

חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות אחסון זכרון פלאש, משיקה בישראל קטגוריה חדשה של מוצרים: הסאנדיסק קונקט – מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים. שני המוצרים,

 

ה-Connect Wireless Flash Drive וה-Connect Wireless Media Drive, מבשרים על הדור הבא של פתרונות האחסון הניידים, כשהם מספקים גישה קלה יותר לתכנים ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל  ובמגוון מערכות הפעלה שונות, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מערכות אנדרואיד, קינדל, אייפוד, מחשבי פי סי ומק – ובעצם – מה לא… השימוש מתבצע באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש. טווח הפעילות: עד 45 מטרים.

 

 

"הצרכנים כיום מחזיקים אצלם מספר מכשירים ניידים והעברת תכנים מאחד לשני, כמו העברת סרטון וידאו מהנייד של סמסונג לאייפד של אפל, הם לעתים אתגר לא קטן", אומר עודד קטקו, מנהל מכירות סאנדיסק בישראל. "קו הקונקט החדש מעלה את רף האחסון עבור כל צרכן קצה. שילבנו במוצר אחד את הניידות של מערכת אחסון עם הנוחות והפונקציונליות של העברת ושיתוף תכנים אלחוטית".

 

 

ה-Connect Wireless Flash Drive, הוא כיום הדיסק און קי האלחוטי הקטן בעולם. הוא מגיע בקיבולות של עד 64GB ומספק אחסון בשפע לכל בעל סמארטפון או טאבלט, בלי להזדקק לחיבור אינטרנט או כבלים. המשתמשים יכולים לגשת – ובמקביל – לתמונות, סרטים, מוסיקה ומסמכים, הנמצאים על המכשיר שלהם, ממערכות ניידות שונות, בבית או בדרך, כשלרשותם פעילות של עד 4 שעות בין טעינה לטעינה.

 

 

Connect Wireless Flash Drive

Connect Wireless Flash Drive

ה-Connect Wireless Media Drive, הוא הפתרון האידיאלי למי שנמצא מרבית הזמן בדרכים או להורים הזקוקים למרכז בידור ביתי נייד. ניתן להעמיס עליו סרטים באיכות HD, וידאו, מוסיקה ותמונות. המוצר הסטייליסטי, בצורת קופסונת קטנה ומעוצבת, מספק עד 8 שעות של עבודה בקיבולות של עד 64GB ואף חריץ הרחבה לכרטיסי SD, שמאפשר לאחסן יותר ואף להעביר בנוחות תמונות וסרטונים ממגוון מצלמות. המכשיר מאפשר לחבר אליו סימולטנית עד 8 מכשירים ניידים ויכול ל'הזרים' עד 5 סרטים שונים באיכות HD – במקביל.

 

 

קו המוצרים החדש, יימכר במחירים המתחילים ב-222 ש"ח ל- Connect Wireless Flash Drive  של 16GB ועד למחיר של 469 ש"ח ל- Media Drive  בנפח של 64GB  והם זמינים במבחר חנויות.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.