אופלי » Blog Archive » Webbing משיקה נתב סלולרי עולמי ל – 130 מדינות למכשירי סמארטפון, מחשבים ניידים וטאבלטים ב- 200 ₪ לחודש ל – 2 ג'יגה


Webbing משיקה נתב סלולרי עולמי ל – 130 מדינות למכשירי סמארטפון, מחשבים ניידים וטאבלטים ב- 200 ₪ לחודש ל – 2 ג'יגה

חברת Webbing  המתמחה במתן פתרונות חיבור לאינטרנט בארץ ובחו"ל במגוון טכנולוגיות משיקה Webbing Spot עולמי אשר יוצר בסביבתו הקרובה רשת Wi-Fi המאפשרת גלישה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים יידים בכל מקום. ה- Webbing Spot החדש  יכול לשמש את הנוסע בכ- 130 מדינות שונות במקביל בחבילת 2 גי'גה עד חודש החל מ- 200 ₪ או 300 מגה ביום ב- 39.9 ₪.

נתב סלולרי עולמי

נתב סלולרי עולמי

מדובר בכמעט כל המדינות בעולם שישראלים יכולים לטוס אליהן. עד היום לכל מדינה הותאם סים מקומי ולא התאפשרה נדידה ממדינה למדינה יחד עם הנתב אלא בהחלפת הסים. ה- Webbing Spot החדש מכיל 8 סימים שיחד עם הסכמים ישירים של וובינג עם חברות הסלולר הגדולות בעולם (וודאפון, טלפוניקה ועוד) מאפשר מעבר בין מדינה למדינה ללא החלפת הסימים במכשיר ובעצם על ידי כך ביטול הנדידה.

בנוסף, ניתן לחבר עד 10 מכשירים מבוססי Wi-Fi לרשת האינטרנט בו זמנית ובעתיד תהיה גם אפשרות לחסימת תכנים (כמו גוגל פלוס, גוגל דרייב, סקיי דרייב, דרופ בוקס, עדכוני ווינדוס ועדכוני הענן של אפל במכשיר)  על מנת לא לבזבז תעבורת DATA שאינה חיונית וגורמת גם לאובדן זמן סוללה. הסוללה עצמה מספיקה ל- 12 שעות עבודה. כמו כן מדובר בפתרון מאובטח ומוצפן לעומת רשת ציבורית פתוחה.

המוצר החדש מאפשר להציע מודלים שונים לחברות עסקיות שמייתר את הצורך לרכוש חבילות מראש או להודיע טרם נסיעה, והחיוב מתבצע על פי שימוש בלבד.

גיא נוימן מנהל Webbing ישראל מציין כי אנשי עסקים הבינו שחברות הסלולר גבו מחירים מופקעים הן על גלישה מזדמנת והן על חבילות גלישה. כעת המפעילים מגבילים את הגלישה לחבילות צרות עם נפח הנע בין 50-100 מגה ליום בלבד מה שאינו עונה על צרכי הלקוחות העסקיים אשר מפעילים היום שירותים רבים הצורכים DATA רב כמו Google maps, Waze, וכ' יחד עם שיחות VOIP ב- Viber, Skype וFacetime- .

לקוחות אינם מסתפקים עוד בפתרון רק עבור המכשיר הסלולרי אלא דורשים פתרון כולל למכשירים הנלווים כגון הטבלטים והלפטופים. החבילות הצרות של חברות הסלולר אינן נותנות פתרון הולם והצורך בשירות נמצא בעלייה, הוסיף נוימן.

גודל ה- Webbing Spot  כגודלו של מכשיר סלולרי קטן והוא כאמור מייתר את הצורך ברכישת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי ונותן מענה גם במקומות בחו"ל שבהם אין רשת WiFi מקומית שניתן להתחבר אליה.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.