אופלי » Blog Archive » זייגו מציגה את הדור החדש של הפרופיילר מסדרת NewView™ 8000 3D עם יכולות מדידה משופרות ובתלת מימד


זייגו מציגה את הדור החדש של הפרופיילר מסדרת NewView™ 8000 3D עם יכולות מדידה משופרות ובתלת מימד

NewView™ 8000

NewView™ 8000

זייגו מציגה את הדור החדש בסדרת הפרופיילרים שלה, ה – NewView™ 8000 שמצוייד בטכנולוגיית תלת – מימד. המערכת החדשה מספקת יכולת מדידה מהירה, מדוייקת ואינטראקטיבית של משטחים. המערכת מודולורית ותוכננה להתאים לדרישות של התעשייה והאקדמיה כאחד.

הסדרה החדשה מגיעה בשני דגמים שונים עם ביצועים שונים, כך שניתן להתאים את המערכת לאפליקציה המבוקשת. שני הדגמים מבוססים על טכנולוגיית non-contact אופטית ומבוססים על תוכנת ה – Mx™ של זייגו. המערכות מאפשרות למשתמש לצפות במשטח ולבצע אנליזות בזמן אמת. ממשק התוכנה הוא "סטייל" חלונות, מה שהופך אותו לאינטואיטיבי וקל לשימוש.

ניתן להשתמש במערכת למספר רב של יישומים ואפליקציות – כגון מטראולוגיה של משטחים שטוחים, בעלי עקמומיות, ספריים וא-ספריים. לתוכנה מודולים שונים שמאפשרים עבודה עם שכבות דקות ועוד אפליקציות שהמשתמש הסופי דורש. בנוסף, המערכת היא רובוסטית וניתן לעבוד איתה גם בסביבה רועשת וגם בסביבה עם רעידות.

פרטים נוספים על המערכת ומפרט טכני בקישור:

http://www.zygo.com/nv8k



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.