אופלי » Blog Archive » חוזרים למגירה של סבא


חוזרים למגירה של סבא

מותג השעונים השוויצרי Gc משיק את מהדורת CLASSICA AUTOMATIC לגברים, המשווה לעונדים אותם מראה וינטאג'י עם טאצ' עדכני

מהדורת CLASSICA AUTOMATIC

מהדורת CLASSICA AUTOMATIC

חיטוט מהיר במגירות של סבא יביא עמו לרוב שלל "מציאות"; עטים נובעים יוקרתיים, שעונים "של פעם" ואף חפתים שענד בתקופה שעוד השתמשו במונח "ג'נטלמן". כמחווה לסגנון האופנתי ששלט בשנות ה-40' וה-50', מותג היוקרה השוויצרי GC מציג מהדורת שעונים חדשה לגברים שעוצבה על טהרת הוינטאג', וכוללת בתי שעון קלאסיים וחפים מאלמנטים קישוטיים.

השעונים האוטומאטיים בסדרה מהווים אקססורי גברי ואלגנטי במיוחד, והם משלבים בין בתי שעון עגולים בקוטר "אוברסייז" של 42 מ"מ לבין רצועות עור קרוקו איטלקי או רצועות קלאסיות מפלדת אל-חלד. כמה מהאלמנטים הויטנאג'יים הבולטים הוא שילובם של ספרות ערביות גדולות, מחוגים ארוכים וצרים ומסגרת רטרו כסופה בגימור מבריק. בנוסף לפן העיצובי, השעונים מתהדרים בתצוגת תאריך, בציפוי ספיר קריסטל העמיד בפני שריטות, מחוגים סופר-לנובה זוהבים בחושך, כתר הברגה עם לוגו Gc ועמידות למים עד לעומק של 100 מטרים.

מחיר: 2,495-2,895 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובילות



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.