אופלי » Blog Archive » טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים


טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים

צמיד ה-SmartBand של סוני

צמיד ה-SmartBand של סוני

במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה- Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש

טלפוניקה (Telefónica), מחברות הטלקום הגדולות בעולם, הודיעה במסגרת תערוכת המובייל בברצלונה, על הסכמי שיתוף פעולה עם סמסונג, LG וסוני מובייל, לטובת שילוב השירותים שלה במגוון מוצרי מחשוב ואלקטרוניקה לבישים של שלוש החברות. טלפוניקה אף הודיעה כי היא פתוחה להסכמים נוספים עם שחקנים אחרים בשוק, בינהם יצרנים, ספקי תכנים וחברות בתחומי האופנה, כדי הבטיח את הצלחת המוצרים המשולבים מבחינה מסחרית.

בבסיס מערך השירותים שמציעה טלפוניקה לשילוב במוצרי המחשוב הלביש החכמים, נמצא שירות ה- Tu Go שפותח במרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל, המנוהל על ידי גיל כהן. Tu Go מאפשר למנוי סלולר לקבל שיחה או SMS למספר הטלפון האישי שלו על גבי כל מכשיר המחובר לאינטרנט או ה-GSM הסלולרי. השירות מאפשר, למשל, לקבל שיחת טלפון למכשיר גם במקומות בהם אין קליטה סלולרית, אך קיים חיבור WiFi. השירות כבר מוצע כיום בבריטניה למנויי טלפוניקה ויוצע בהמשך בשאר העולם במדינות בהן פעילה החברה.

"מוצרי מחשוב לביש חכם כבר די שכיחים כיום ויש להם עתיד מבטיח. יש כאן הזדמנות וטלפוניקה רוצה להוביל את הפיתוח, שילוב והתמיכה במגוון השירותים שהמוצרים האלה יספקו ללקוחות הקצה", אומרת מרייטה ריברו, סמנכ"לית השיווק של טלפוניקה.

צמיד ה-SmartBand של סוני

צמיד ה-SmartBand של סוני

במסגרת התערוכה בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה- Tu Go בצמיד ה-SmartBand SWR1O, של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, לשלוט על ניגון מוסיקה, לענות לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש.

"שירות ה- Tu Go שפיתחנו וממשיכים לפתח אותו ייקח חלק משמעותי בעתיד של הרבה מאוד מוצרים חכמים לבישים", אומר מנכ"ל  טלפוניקה דיגיטל ישראל, גיל כהן. "הטכנולוגיה שלנו תאפשר לכל אחד לקחת איתו, לכל מקום, ולכל מכשיר לביש, את מספר הטלפון האישי שלו ותחבר אותו לעולם".

טלפוניקה פעילה ב- 25 מדינות ברחבי העולם, ויש לה כ- 300 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל אחראית על חדשנות, מו"פ, שותפויות גלובליות ומגוון שירותים דיגיטליים עבור הענקית האירופאית. בשנים האחרונות מחזקת טלפוניקה את מחוייבותה לישראל, מהלך שמתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל והגדלה של מצבת כח האדם בישראל. המרכז מעסיק 130 עובדים ברעננה ועוד כ-80 עובדים בספרד ובאנגליה.

בנוסף על שירות Tu Go, מנהלת טלפוניקה דיגיטל מישראל גם את פיתוח מוצר השיחות הבינלאומיות של טלפוניקה, שמשווק על ידי המפעילות הסלולריות המקומיות כמו טלפוניקה גרמניה או O2 בבריטניה. הוא מאפשר לבצע שיחות בינלאומיות במחירים זולים יחסית, זוכה כיום להצלחה ואחראי על כשליש מתעבורת הרשת של מפעילות אלה.

טלפוניקה דיגיטל

לטלפוניקה יש כיום נוכחות ב-25 מדינות ובסיס לקוחות של 314 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל היא חטיבה עסקית גלובלית בחברת טלפוניקה העולמית, המתמחה במציאת הזדמנויות וביקושים בתחום עולם הדיגיטל, ופיתוח פתרונות יצירתיים, גיוסי הון, פיתוח שותפויות עסקיות ושירותים דיגיטליים, כגון פתרונות מחשוב ענן, פרסום במכשירים ניידים, פתרונות M2M ו- eHealth. מטה החברה ממוקם בלונדון, עם מרכזים נוספים בעמק הסיליקון, סאו פאולו, ספרד ותל אביב. בין חברות הבת, המהוות חלק מטלפוניקה דיגיטל, ניתן למצוא את: TokBox, Terra, Tuenti, Media Networks Latin America, 48 ו- giffgaff.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.