אופלי » Blog Archive » שעון סולארי


שעון סולארי

NAUTICA NMX1000

NAUTICA NMX1000

מותג האופנה NAUTICA (נאוטיקה) משיק לראשונה סדרת שעוני-יד ידידותיים לסביבה, הפועלים על אנרגיה סולארית

מותג האופנה NAUTICA לא נשאר אדיש לרוח הירוקה באוויר ומשיק את NMX 1000, סדרת שעוני יד ספורטיביים לגברים בשלל צבעים, ובעלי מנגנון ייחודי הפועל על אנרגיה סולארית. בתוך השעון משולבים תאים סולאריים מתחת לחוגה כך שאינם נראים לעין, מה שהעניק למעצבי המותג יד חופשית בעיצוב סדרת שעונים שיקית ובעלת אמירה אופנתית.

הם הומצאו בעבר הרחוק במצרים ונקראו "שעוני שמש", וכיום הם מהווים שעוני-יד קלים אשר האנרגיה שלהם נוצרת מכל חשיפה לאור השמש או לאור מלאכותי, תוך מספר שניות בלבד. בנוסף, השעונים הונדסו כך שמתבצע תהליך של אחסון אנרגיה לתוך סוללה משנית וידידותית לסביבה ובעלת מנגנון המונע טעינה מתמשכת; כך הסוללה נשמרת ואין צורך להחליפה.

בתי השעונים עשויים פלדת אל-חלד בקוטר "אוברסייז" של 48 מ"מ, ורצועותיהם עשויות סיליקון אנטי-בקטריאלי במגוון צבעים לבחירה, מה שמשווה לעונדים אותם מראה עדכני ובעל אמירה אופנתית.

השעונים עמידים במים עד לעומק של 200 מטרים.

מחיר: 1,825-1,995 ש"ח

ניתן להשיג בהזמנה בלבד ברשת פלאנט

למידע על החנות הקרובה

 03-9284100

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.